Spot reklamowy przejrzystej karty kredytowej PKO Visa „Kamień z serca” PKO Banku Polskiego zwyciężył w konkursie na „Najlepszą reklamę produktu kartowego wyemitowaną w polskich mediach”. Nagrodę wręczono podczas Polskiej Kartowej Gali odbywającej się w ramach VII Konferencji Central European Electronic Card Warsaw 2014.
Wśród dziewięciu tematycznych rankingów na najlepsze karty bankowe w Polsce, których celem jest m.in. popularyzacja kart jako wygodnych instrumentów płatniczych, znalazł się też konkurs na reklamę produktu kartowego. Zwyciężyła kreacja PKO Banku Polskiego „Kamień z serca” – reklama przejrzystej karty kredytowej PKO Visa. Doceniono przede wszystkim niestandardowy wizerunek produktu – w całości transparentny plastik, wykonany w specjalnej technologii, z widocznymi elementami wewnątrz karty: chipem i anteną payWave. Wyróżniono także atrakcyjność przekazu, którego istotą jest trafne połączenie hasła – związku frazeologicznego „Kamień z serca” z przeznaczeniem produktu – zaletami karty, podkreślając jej przejrzystość i możliwość kontroli wydatków.
„Kamień z serca” to kolejna odsłona kampanii reklamowej Banku – „Organizm, czyli bank z życia wzięty”, która zakłada kontynuację wzmacniania pożądanych atrybutów marki PKO Banku Polskiego. Platforma komunikacyjna pokazuje, że Bank towarzyszy klientom w ważnych momentach życia. Jednocześnie przekazuje i utrwala jego cechy wizerunkowe – otwartość, przyjazność, rodzinność, nowoczesność, ciepło.
Polska Kartowa Gala na stałe wpisała się do kalendarza najważniejszych spotkań środowiska kartowego w kraju i każdego roku gromadzi liderów rynku kartowego. Wszystkie konkursy są prowadzone we współpracy z wybranymi mediami a zwycięzców wyłania niezależne jury.
Spoty reklamowe promujące przezroczystą kartę kredytową oglądaj na http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/karty-platnicze/przejrzysta-karta-kredytowa-i-kamien-z-serca/