Europa Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, która promuje zakup ubezpieczeń nieruchomości.
Ruszyła kampania wizerunkowa Europa Ubezpieczenia związana z ofertą ubezpieczeń nieruchomości. Jej koncept zakłada zwrócenie uwagi na liczne zastosowania naszych mieszkań lub domów w czasie trwania pandemii koronawirusa. Pomieszczenia, które dotychczas kojarzyły się z życiem rodzinnym i odpoczynkiem stały się z dnia na dzień biurem, kawiarnią, siłownią czy spa. Europa w żartobliwy sposób namawia w reklamach do złożenia podziękowań swoim domom i jednocześnie zabezpieczenia ich za pomocy ubezpieczenia.
W czasie pandemii nasze domy stały się azylem, który zapewnił nam i naszym bliskim schronienie przed zagrożeniami świata zewnętrznego. Teraz, kiedy już możemy swobodnie z nich wychodzić, zachęcamy do symbolicznego podziękowania za bycie bezpieczną przystanią. Najlepszą formą jest zakup ubezpieczenia nieruchomości – mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia – mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia.
W ramach kampanii realizowane są działania display i w social mediach. Kampania jest wspierana na Instagramie przez influencerów, którzy zachęcają fanów do dołączenia do akcji #PodziękujMieszkaniu za pomocą naklejek na Instagram Stories. Europa Ubezpieczenie zaangażowała w kampanię m.in. Cezarego i Edytę Pazurów oraz Sonię Bohosiewicz. Działania promocyjne i komunikacyjne potrwają do 31 lipca.
Za realizację kampanii odpowiadają spółki Group One, które od ubiegłego roku wspierają Europę Ubezpieczenia w działaniach w kanale e-commerce. Agencja contentowa Labcon odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji kreatywnej, jej wdrożenie w social mediach, działaniach display oraz za współpracę z influencerami. Natomiast agencja SalesTube realizuje działania performance.
Współpraca z Group One jest konsekwencją rozwoju naszej firmy w kierunku cyfrowego ubezpieczyciela. Trwająca od kilku lat transformacja biznesowa, doprowadziła nas do miejsca, w którym stawiamy na budowanie silnej marki w świadomości klientów – mówi Dominik Marzec.