Reduce, reuse, recycle (nie kupuj bez potrzeby, używaj wielokrotnie, przetwarzaj) – Credit Agricole zachęca klientów do odpowiedzialnego planowania domowego budżetu i troski o środowisko naturalne. Właśnie rusza nowa kampania banku z udziałem Dawida Podsiadło.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w lipcu na zlecenie Credit Agricole przez Interactive Research Center, obecnie aż 70 proc. Polaków gospodaruje swoim budżetem uważniej niż przed czasem pandemii koronawirusa, 47 proc. oszczędza więcej niż wcześniej, a 68 proc. z nas częściej kupuje i załatwia sprawy bankowe i urzędowe online. Odpowiadając na trendy rynkowe i potrzeby klientów, bank zwraca uwagę na problemy nadmiernego konsumpcjonizmu i zaśmiecania środowiska.
– Chcemy zachęcić naszych klientów do przemyślanych wydatków i oszczędzania. Zamiast kupować kolejny niepotrzebny gadżet, lepiej odłożyć pieniądze na dobrze oprocentowanej lokacie i zaoszczędzić je na coś wartościowego. Zyska na tym i domowy budżet i środowisko, zaśmiecane zbędnymi przedmiotami i opakowaniami. Podpowiadamy, co można zrobić, aby chronić środowisko naturalne, także poprzez korzystanie z aplikacji mobilnych i nowych rozwiązań technologicznych – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole.
Bank przygotował specjalną ofertę promocyjną, wspierającą świadome oszczędzanie pieniędzy i środowiska. Nowi klienci mogą odkładać pieniądze na 3 proc. w skali roku na Rachunku Oszczędzam z kapitalizacją kwartalną (na okres 3 miesięcy od dnia otwarcia konta, dla kwot do 20 tys. zł). Z kolei dla lojalnych klientów bank przygotował oprocentowanie w wysokości 0,5 proc. (czyli o 0,4 p.p. wyższe niż średnia rynkowa), bez kwoty maksymalnej, pod warunkiem zapewnienia regularnych wpływów na Rachunek Oszczędzam.
Klienci, którzy założą Konto dla Ciebie lub Konto dla Ciebie VIP, mogą skorzystać z premii do 200 zł, w trzech wariantach do wyboru: zwrot za płatności mobilne i kartowe, zwiększenie puli oszczędności w usłudze CA Saver lub wypłata w gotówce za przeniesienie konta. Dwie pierwsze premie dostępne są we wszystkich kanałach: przez aplikację CA24 Otwórz Konto, w placówkach, w telefonicznym Contact Center i przez formularz internetowy, z kolei premia za przeniesienie konta – wyłącznie w placówkach.
Nowością jest, dostępna we wrześniu, specjalna propozycja dla fanów gier komputerowych. We współpracy z Mastercard, Credit Agricole przygotował dla nich promocję, w której mogą zyskać 150 zł. Opracował także 11 nowych wizerunków kart, zaprojektowanych z myślą o graczach (wszystkie można obejrzeć na stronie: https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/konta/konto-dla-ciebie).
Najnowszą kampanię Credit Agricole wyróżnia silna obecność w mediach. Poza dwoma nowymi spotami, w których ponownie spotykamy się z Dawidem Podsiadło i Panią Kasią, reklamy banku można usłyszeć również w radiu oraz obejrzeć w kinie i w internecie m.in. na Facebooku i na Instagramie.
Dla klientów, którzy zamiast kontaktu zdalnego wolą bezpośredni kontakt z doradcą w placówce, bank wprowadził możliwość rezerwowania terminu spotkania z doradcą przez platformę Booksy. Usługa jest obecnie dostępna w 108 placówkach Credit Agricole.
Źródło: Credit Agricole