Polacy odnajdują się nowej rzeczywistości, która wpłynęła na zmianę postaw w wielu obszarach. ING Bank Śląski kibicuje tym pozytywnym zmianom i konsekwentnie zachęca do działania. Bo warto robić swoje, niezależnie od okoliczności.
Ostatnie doświadczenia wiele w nas zmieniły. Co piąta osoba deklaruje, że zamierza wybierać produkty przyjazne dla środowiska, 40% planuje kupować mniej a aż 83% chce oszczędzać, z czego 20% nie planowało tego wcześniej* ING obserwuje te zmiany i w najnowszej kampanii kibicuje potrzebie bycia eko i bycia bardziej niezależnym. W ten sposób z jednej strony zachęcamy Polaków do dalszego działania, z drugiej – dajemy konkretne narzędzia, bo łatwiej robić swoje mając ogarnięte finanse, a ING chce w tym aktywnie pomagać – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Dziś postawy EKO wiążą się nie tylko z codzienną dbałością o środowisko, ale też z koniecznością rozsądnego wyboru długoterminowych rozwiązań – efektywnych nie tylko dla otoczenia, ale i dla naszych finansów. Dlatego kampanię inauguruje spot, w którym EKO bohaterowie robią swoje, czyli to w co wierzą i co jest dla nich ważne. W robieniu swojego pomaga im przyjazna aplikacja Moje ING, która aktywnie wspiera w zarządzaniu finansami – podpowiada, przypomina, proponuje najlepsze rozwiązania. Na przykład podpowie ile można pożyczyć by być jeszcze bardziej EKO.
Link do spotu tu: youtu.be/axfuYgJ6QKg
Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”.
Chcemy, żeby nie tylko rozwiązania w aplikacji wspierały Polaków w robieniu swojego. Podana w przyjemny i zabawny sposób wiedza jak lepiej ogarniać swoje domowe budżety może wielu ośmielić do zmiany. Dlatego zdecydowaliśmy się na standup i popularne podcasty – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Nazwa kampanii: Warto robić swoje
Start kampanii: 18.10.2020
Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
Agencje: Brain i GONG
Media: MullenLowe Media Hub
Źródło: ING