Nowa rzeczywistość wpłynęła na pozytywną zmianę naszych postaw w różnych obszarach. ING kibicuje tym zmianom. W najnowszym spocie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. A łatwiej robić swoje, gdy aplikacja Moje ING wspiera w systematycznym oszczędzaniu na wybrany cel.
– Z jednej strony Polacy obawiają się kryzysu gospodarczego, wzrostu bezrobocia i obniżenia poziomu życia, ale z drugiej chcą działać i stawiają na niezależność. W takiej sytuacji na znaczeniu coraz bardziej nabiera oszczędzanie. Obecnie aż 80% Polaków zamierza oszczędzać, a aż co trzeci trzydziestolatek chce oszczędzać więcej. Nawyk oszczędzania buduje naszą niezależność, również finansową. W ING wspieramy takie postawy, zachęcamy do działania i robienia swojego. Dajemy konkretne narzędzia – bo łatwiej robić swoje, gdy mamy ogarnięte finanse a ING chce w tym aktywnie pomagać – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Oszczędzanie daje poczucie niezależności finansowej od wszystkiego co dzieje się wokół. Dzięki temu możemy robić swoje, to w co wierzymy i co jest dla nas ważne. Tak jak bohaterka spotu, którą w robieniu swojego wspiera przyjazna aplikacja Moje ING – pomaga systematycznie oszczędzać na wybrany cel.
Cele oszczędnościowe w aplikacji Moje ING wspomagają automatyczne odkładanie na mniejsze i większe potrzeby. Wystarczy ustalić ważny dla siebie cel, kwotę i czas. Aplikacja przypomina na jakim etapie dążenia do celu jesteśmy. Cele można też zwizualizować, korzystając z galerii zdjęć. To idealne rozwiązanie dla osób, które szukają dodatkowej motywacji do oszczędzania i chcą wyrobić w sobie nawyk systematycznego odkładania.
Link do spotu tu: https://youtu.be/axDI4dqBTQk
Więcej o celach oszczędnościowych w aplikacji Moje ING tu: https://www.ing.pl/lp/cele
Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”: www.ing.pl/lp/porozmawiajmy-o-pieniadzach
Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
Start kampanii: 18.10.2020
Spot „Ziemiocentryk” (18.10.2020)
Spot „Niezależna” (23.10.2020)
Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
Agencje: Brain i GONG
Media: MullenLowe Media Hub
Źródło: ING