Nowa rzeczywistość uświadomiła Polakom co jest dla nich naprawdę ważne. Aby się na tym skupić potrzebna jest przestrzeń i czas. Pomóc w tym może minimalizm, czyli ograniczenie zbędnych rzeczy i spraw. ING wspiera ten trend i w trzeciej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” prezentuje kolejną postawę – minimalistkę Martę. Wraz z nią podpowiada klientom jak zastosować minimalizm w zarządzaniu swoimi pieniędzmi poprzez dodanie kont i kart z różnych banków do aplikacji Moje ING.
– Żyjemy otoczeni nadmiarem rzeczy, treści, pomysłów i ofert. Natłok spraw sprawia, że to co ważne odsuwa się na dalszy plan. Jednak nowa rzeczywistość pokazała nam co naprawdę liczy się w życiu. Z badań wynika, że minimalizm zyskuje na znaczeniu – 40% Polaków podkreśla, że zamierza kupować mniej bo nie potrzebują tak wielu nowych rzeczy.* Jednocześnie coraz bardziej zwracamy uwagę na oszczędność czasu i użyteczność rozwiązań. Blisko 70% Polaków deklaruje, że po kryzysie będzie bardziej cenić swój czas.** I dodatkowo niemal połowa z nas poszukuje sposobów na ułatwienie sobie życia.*** Obserwując trendy, w ING chcemy wspierać klientów w jeszcze prostszym ogarnianiu finansów. Wiemy, że mogą być one ulokowane w różnych bankach, co często wymaga przełączania się pomiędzy kilkoma systemami, zabiera czas i komplikuje zarządzanie budżetem. Dlatego proponujemy proste rozwiązanie, które zbiera różne konta i karty w jednym miejscu – tak, aby klienci ING, jak bohaterka naszego spotu, mieli porządek w finansach, wszystko pod ręką i przede wszystkim więcej czasu na robienie swojego. – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING ułatwia klientom zarządzanie swoimi całymi codziennymi finansami, nawet z różnych banków. Oferuje w tym celu możliwość dodania kont z innych banków do aplikacji Moje ING. Dzięki temu, klienci mogą korzystać z jednej historii transakcji i wspólnej analizy wydatków. Dostaną również spersonalizowane podpowiedzi, jak lepiej zarządzać zagregowanym budżetem.
Dodanie wszystkich swoich kont do Mojego ING oszczędzi także czas na przełączaniu się między aplikacjami by sprawdzić stan finansów. W aplikacji można to zrobić jednym kliknięciem, nawet bez logowania.
ING stale rozwija usługi w ramach otwartej bankowości. Nie poprzestaje wyłącznie na podglądzie transakcji, ale dba również o możliwość aktywnego zarządzania codziennymi finansami. Nowością jest funkcja zlecania przelewów z kont dodanych do Mojego ING. Dzięki temu klienci mogą m.in. opłacać wszystkie swoje rachunki z jednego, wygodnego miejsca. Niezależnie od tego, na jakim koncie mają obecnie pieniądze. Oszczędzają tym samym czas i energię, którą mogą poświęcić na robienie tego co lubią i co jest dla nich ważne.
Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
Spot „Minimalistka”:
Start kampanii: 25.01.2021
Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
Agencje: Brain i GONG
Media: MullenLowe Media Hub
* Polski konsument w czasach koronawirusa, Ipsos, 07.2020
** Raport GFK, Corona mood: Dynamika zachowań konsumenckich w Polsce, 7 fala realizowana w 11.2020 r.
*** Raport z badania syndykatowego GFK, Consumer Life: TrendKey w Kronie, 2020
Źródło: ING