Revolut udostępnił w Polsce możliwość samodzielnego projektowania wyglądu kart. Nowa funkcja pozwala tworzyć własne projekty, a następnie umieszczać je na fizycznych modelach kart. Klienci mogą nadać karcie osobisty charakter za pomocą tekstu, obrazków, emotikonów i odręcznych szkiców. Revolut jako pierwszy w branży zachęca klientów by “malowali” po kartach płatniczych. Klient jest w centrum procesu kreatywnego, rządzi aplikacją i jej funkcjami, projektuje wygląd karty, dostosowuje wygląd ekranu, zwiększa kontrolę nad swoimi finansami.
Innowacyjną cechą nowej funkcji jest to, że klienci nie tylko wybierają spośród gotowych wzorów tła karty, ale mogą je samodzielnie tworzyć bezpośrednio w aplikacji. Spersonalizowany obraz jest następnie nanoszony na fizyczną kartę i staje się jej unikalnym, przyciągającym spojrzenia wyróżnikiem. Autorski wzór jest grawerowany laserowo na powierzchni kart metalowych, dla klientów planu Revolut Metal lub nadrukowywany, dla klientów planu Plus i planu Premium.
Podczas projektowania klienci mogą w każdej chwili cofać lub akceptować naniesione zmiany w zakresie tekstu, szkiców oraz gotowych emotikonów i obrazków. Gdy projekt nabierze oczekiwanych kształtów, można zobaczyć go w trybie podglądu i otrzymać potwierdzenie, że nie stanowi on wyjątku w zakresie treści, które mogą być publikowane na kartach Revolut.
Rynek spersonalizowanych produktów i usług rośnie na całym świecie. Kastomizacja jest pożądana zarówno na poziomie indywidualnym, jak i jako wyróżnik kupowanych prezentów. Klienci zainteresowani unikalnością i kastomizacją gotowi są za nią zapłacić. Jeśli doświadczenie korzystania z przedmiotu lub usługi ma osobisty i niepowtarzalny charakter, są skłonni korzystać z niego częściej. Samodzielne projektowanie to nie tylko zabawa, ale i sposób na wyrażenie siebie i wyróżnienie się z tłumu. Na dobrze dopasowane zamówienie klienci są też gotowi czekać dłużej, choć w przypadku Revolut można zamówić dostawę standardową lub ekspresową.
“Oczekiwania klientów rosną nieprzerwanie, a trend personalizacji ewoluuje w usługach mobilnych w kierunku kastomizacji w czasie rzeczywistym i szybkiej dostawy spersonalizowanego przedmiotu. Nowa odsłona planów płatnych z opcją personalizacji kart to ukłon w stronę aktywnych klientów. Osoby korzystające z planów Plus, Premium i Metal, mogą zawsze liczyć na więcej. Mamy nadzieję, że chętnie skorzystają z nowych możliwości i nadadzą swoim kartom niepowtarzalny charakter” – mówi Alan Chang, Chief Revenue Officer w Revolut.
Personalizowane karty są dostępne dla klientów Revolut korzystających z płatnych planów Plus, Premium i Metal. Klienci mają do dyspozycji karty z materiałów i w odcieniach charakterystycznych dla danego planu. Mogą też zrobić upgrade do planu Premium by zyskać większy wybór odcieni takich jak Gwiezdna Szarość, Srebrny lub Różano Złoty. Z kolei, robiąc upgrade do planu Metal zyskują dostęp do 18-gramowych kart z hartowanej stali w odcieniach Lawendowym, Złotym, Różanym, Srebrnym, Gwiezdnej Szarości i Czarnym. Personalizacja karty kosztuje 13,99 zł. Plan Plus oferowany jest w cenie 14,99 zł/mc, plan Premium w cenie 29,99 zł/mc, a plan Metal w cenie 49,99 zł/mc. Upgrade do wyższego planu można zrobić kilkoma kliknięciami, bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Źródło: Revolut