Sukces sprzedaży ubezpieczeń w ponad 400 bankach to w dużej mierze przekonanie banków o możliwościach jakie daje współpraca bankowo – ubezpieczeniowa.
Oferta ubezpieczeniowa Concordii jest ściśle dopasowana i modyfikowana pod potrzeby i oczekiwania klientów banków. – Działamy razem z bankiem tworząc przyjazne zasady, oferty i możliwości odbiorców produktów bancassurance – mówi Katarzyna Kasztelan Przybylska, dyrektor Biura Bancassurance Grupy Concordia.
Dynamiczny rozwój bancassurance w Polsce to odpowiedź na nowe możliwości współpracy między bankami a ubezpieczycielem. Grupa Concordia mając na względzie powiązanie z bankowością spółdzielczą, prowadzi sprzedaż ubezpieczeń już w kilkuset bankach.
– Jeszcze przed rokiem współpracowało z nami ok. 200 banków, czyli połowa obecnej liczby – dodaje. – Banki spółdzielcze posiadają ogromny potencjał, a tak duży wzrost liczby współpracujących placówek to rezultat przekonania o możliwościach jakie daje sprzedaż polis ubezpieczeniowych w okienku bankowym – podsumowuje Kasztelan Przybylska.
Źródło: Grupa Concordia