Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku i potrzebom klientów, Comarch wprowadza do oferty produktowej nowy system Comarch CAFE Makler Application. Rozwiązanie, stworzone przy użyciu nowoczesnych narzędzi informatycznych, posiada zintegrowaną funkcjonalność w zakresie obsługi czynności realizowanych przez maklerów oraz innych pracowników biura maklerskiego.
Rozwiązanie Comarch CAFE Makler Application zapewnia spójność na poziomie informacyjnym, operacyjnym i autoryzacyjnym zarówno pracownikowi centrali, oddziału czy call center biura maklerskiego. Najważniejsze cechy funkcjonalne Comarch CAFE Makler Application to kompleksowa obsługa rachunku inwestycyjnego klienta, w tym składanie zleceń na różnych rynkach, dostęp do profilu inwestycyjnego klienta, monitoring zleceń i aktywności na rachunku, a także wsparcie komunikacji z klientem.
– O ile profesjonalizm działania maklera zależy od jego wiedzy oraz doświadczenia na rynkach kapitałowych, to czas złożenia zlecenia, jego autoryzacji oraz weryfikacji klienta uzależniony jest od narzędzi, jakimi dysponuje. Comarch CAFE Makler Application nie tylko integruje funkcjonalność wielu systemów biznesowych wykorzystywanych przez biuro maklerskie, ale dostarcza także intuicyjnego i ergonomicznego interfejsu opracowanego przy zastosowaniu reguł usability. Wymienione cechy rozwiązania przekładają się na konkretne korzyści dla biura: oszczędność czasu pracowników oraz zmniejszenie ryzyka operacyjnego – podkreśla Grzegorz Prosowicz, Business Development Manager, Comarch SA. – Biura maklerskie stosujące system Comarch mogą uzyskać znaczącą przewagę nad konkurencją oraz osiągać większe zyski dla swoich klientów.
Źródło: Comarch