Technologia? Natura? Miłość? Poprzez pytania o różne aspekty naszego życia bank podpowiada, że wolność wyboru mogą nam zapewnić oszczędności.
– Żyjemy w czasach dużej zmienności. Odczuwa ją wielu Polaków – badania pokazują, że dla 67% z nich, ostatnie 2 lata, to zmiany na gorsze. W konsekwencji poczucie niepewności towarzyszy aż 89% badanym a utrata kontroli i wpływu na sytuację (niewielka lub całkowita) aż 87%. ING chce wzmocnić zachwiane poczucie sprawczości. Dlatego w kampanii zachęca do oszczędzania, bo oszczędności, z jednej strony zapewniają tak ważne w niepewnych czasach poczucie bezpieczeństwa (68% ), kontroli i wpływu (76%) a z drugiej dają również więcej możliwości – z takim stwierdzeniem zgadza się aż 85% Polaków. A więcej możliwości oznacza większą łatwość i elastyczność w odnalezieniu się w dzisiejszych czasach i związaną z tym wolność wyboru. I to właśnie wolność jest motywem przewodnim naszej najnowszej kampanii oszczędności – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Najnowsza kampania ING to swego rodzaju manifest wolności – wartości, która nabrała na znaczeniu. Jako narzędzie do budowania wolności finansowej ING proponuje konto oszczędnościowe, które również daje możliwość samostanowienia i wyboru. W ING oszczędzanie łatwo można obsługiwać z aplikacją Moje ING, która pozwala zwinnie dostosować się do zmieniającej się sytuacji i gwarantuje swobodę nielimitowanych przelewów pomiędzy kontem oszczędnościowym a osobistym w ING.
Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym – 4% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:
- „Bonus na start” – dla klientów, którzy jeszcze z ING nie oszczędzają, bank przygotował ofertę promocyjną z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla kwot poniżej 200 000 zł.
- „OKO Bonus” – dla klientów, którzy już z ING oszczędzają, bank przygotował nową edycję oferty promocyjnej „OKO Bonus”, z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla nowych środków do 200 000 zł.
Szczegóły kampanii:
- Tytuł: „Co daje nam wolność”
- Start kampanii: 16 maja 2022 r.
- Narzędzia: TV, Internet (digital i SoMe), DM
- Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?
v=yrf18fYlrBw - Agencje: Brain i GONG
- Media: Mullen Lowe Media Hub
Źródło: ING