Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope
Od 2010 roku w agencji PR Brandscope, którą współtworzył. Odpowiadał za kompleksową obsługę klientów z branży finansowej takich jak Aspiro (mBank), Concordia Ubezpieczenia, Mondial Assistance, CUK, Gothaer, Compensa, Superpolisa, Allianz, Metlife i innych. Pełnił rolę rzecznika prasowego jak i zewnętrznego konsultanta. Specjalizuje się w media relations, szczególnie produktów przeznaczonych dla biznesu.
Karierę zawodową w PR rozpoczął w 2001 roku. Poza branżą finansową zadania związane z PR realizował m.in. dla Carlsberg, Krakow Airport, Sprint, Echo Investment czy Nowy Styl, gdzie zarządzał projektami o wielomilionowych budżetach.
Z wykształcenia geograf i dziennikarz. Prywatnie interesuje się i uprawia sport – koszykówkę, bieganie. Był jednym z pomysłodawców i organizatorów dużych biegów długodystansowych w Krakowie. Jest zwolennikiem turystyki krajoznawczej.