„PKO Bank Polski sprawdza się w działaniu!” to hasło nowej kampanii wizerunkowej banku, która potrwa do 20 listopada w telewizji i internecie. W ramach działań przygotowano 3 spoty reklamowe. Koncepcja nowej kampanii opiera się na usługach PKO Banku Polskiego, które sprawdzają się w codziennych, zwyczajnych czynnościach, jak parkowanie, przejazd komunikacją miejską, czy wizyta na siłowni. Rozwijając swoje usługi bank czerpie inspiracje z preferencji i potrzeb klientów na podstawie dostępnych źródeł, jak opinie w mediach społecznościowych czy informacje przekazywane przez osoby odwiedzające oddziały.
– W nowej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, jaką wygodę zapewnia swoim klientom PKO Bank Polski. Widzimy mężczyznę, który czasowo blokuje kartę na siłowni, gdy w porę orientuje się, że gdzieś się zapodziała, młodą osobę kupującą bilet poprzez aplikację IKO oraz mamę śpieszącą się, żeby zdążyć na imprezę urodzinową, która płaci za parkowanie dzięki kilku kliknięciom w swoim smartfonie. W spotach pokazujemy naszych klientów w ich naturalnym środowisku, w którym bank jest niewidocznym, ale niezwykle ważnym towarzyszem. Możliwości, które oferujemy pomagają „gasić” codzienne pożary. Z rozmów z klientami wiemy, że przykładowa opcja czasowa blokady karty to przydatne rozwiązanie, z którego zwykle nie musimy korzystać, ale dobrze mieć taką możliwość. To pokazuje jak wiele korzyści można mieć, jeśli dobrze pozna się swój bank i jego ofertę, nie tylko od strony produktowej – podkreśla Michał Korszeń, Dyrektor Departamentu Klienta Rynku Detalicznego w PKO Banku Polskim.
Działania reklamowe potrwają do 20 listopada i obejmują telewizję i internet. Kreację przygotowała agencja AWX Sp. z o.o.
Zobacz spot reklamowy 1:
https://www.youtube.com/watch?v=CL7cOhURpp8
Wszystkie zaprezentowane w kampanii usługi są dostępne w aplikacji mobilnej IKO, która oferuje dużo więcej. W ostatnich miesiącach w IKO klienci dostali możliwość weryfikacji tożsamości dzwoniącego do nich pracownika banku (przeciwdziałanie oszustom podszywającym się pod bank), zakupu biletów autostradowych e-TOLL, złożenia wniosku o Konto Dziecka i kartę PKO Junior, a małe i średnie firmy mogą założyć konto lokacyjne. W IKO działa też Asystent głosowy, czyli narzędzie ułatwiające codzienne bankowanie za pomocą mówionych poleceń, który oprócz podstawowych funkcji, jak zlecenie przelewu czy sprawdzenie stanu i przeszukanie historii konta, może też m.in. zrobić analizę wydatków i oszczędności we wskazanym okresie. Liczba aktywnych IKO przekroczyła rekordowe na polskim rynku bankowym 7 mln, a użytkownicy aplikacji wykonali w sumie 1,5 mld transakcji.
Zobacz spot reklamowy 2:
https://www.youtube.com/watch?v=lDvsOkxj2rM
PKO Bank Polski zmierza w kierunku cyfryzacji większości procesów. Wynika to ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne do kontaktu z bankiem – aplikację IKO oraz serwis transakcyjny iPKO. W oddziałach, które w ostatnim czasie zostały przeniesione do innych, dogodniejszych lokalizacji lub zmodernizowane, bank stawia na technologie przyspieszające i upraszczające obsługę. W placówkach stawiane są internetowe stanowiska samoobsługowe (klient może w nim sprawdzić saldo, historie rachunku, czy zlecić przelew) oraz ekrany umożliwiające składanie podpisów na dyspozycjach w formie cyfrowej. W coraz większej liczbie placówek bank wprowadza specjalną rolę – Asystenta klienta, który wstępnie rozpoznaje potrzeby klienta i pomaga mu zorganizować wizytę w oddziale tak, aby była maksymalnie efektywna, m.in. wspiera w wypłatach lub wpłatach gotówki w bankomacie i wpłatomacie oraz w korzystaniu z kanałów zdalnych – IKO oraz iPKO.
Zobacz spot reklamowy 3:
https://www.youtube.com/watch?v=dfT6gij0O9s
Zmiany w ofercie i rozwój usług PKO Banku Polskiego to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania klientów. Już 80 proc. spraw, w których klienci kontaktują się z bankiem – można dokonać kanałami zdalnymi za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO. Już 5 mln klientów aktywnie korzysta z bankowości internetowej. Wielojęzyczność, zarządzanie domyślnym językiem, uproszczony proces zakupu produktów bankowych oraz obsługa funduszy inwestycyjnych to tylko niektóre rozwiązania, które PKO Bank Polski wprowadził do serwisu transakcyjnego iPKO w ostatnich miesiącach mając na uwadze preferencje swoich klientów.
Źródło: PKO BP