PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeWystartowała kampania wizerunkowa PKO BP promująca bank jako instytucję wspierającą klientów w codziennym życiu
PKO BP

PKO BP

PKO Bank Polski jest bankiem uniwersalnym założonym w 1919 r. Od roku 2004 jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Największy bank uniwersalny w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/pko-bank-polski

Wystartowała kampania wizerunkowa PKO BP promująca bank jako instytucję wspierającą klientów w codziennym życiu

Informacje 17.10.2022 (14:43) informacja prasowa
Marketing PKO BP

„PKO Bank Polski sprawdza się w działaniu!” to hasło nowej kampanii wizerunkowej banku, która potrwa do 20 listopada w telewizji i internecie. W ramach działań przygotowano 3 spoty reklamowe. Koncepcja nowej kampanii opiera się na usługach PKO Banku Polskiego, które sprawdzają się w codziennych, zwyczajnych czynnościach, jak parkowanie, przejazd komunikacją miejską, czy wizyta na siłowni. Rozwijając swoje usługi bank czerpie inspiracje z preferencji i potrzeb klientów na podstawie dostępnych źródeł, jak opinie w mediach społecznościowych czy informacje przekazywane przez osoby odwiedzające oddziały.

– W nowej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, jaką wygodę zapewnia swoim klientom PKO Bank Polski. Widzimy mężczyznę, który czasowo blokuje kartę na siłowni, gdy w porę orientuje się, że gdzieś się zapodziała, młodą osobę kupującą bilet poprzez aplikację IKO oraz mamę śpieszącą się, żeby zdążyć na imprezę urodzinową, która płaci za parkowanie dzięki kilku kliknięciom w swoim smartfonie. W spotach pokazujemy naszych klientów w ich naturalnym środowisku, w którym bank jest niewidocznym, ale niezwykle ważnym towarzyszem. Możliwości, które oferujemy pomagają „gasić” codzienne pożary. Z rozmów z klientami wiemy, że przykładowa opcja czasowa blokady karty to przydatne rozwiązanie, z którego zwykle nie musimy korzystać, ale dobrze mieć taką możliwość. To pokazuje jak wiele korzyści można mieć, jeśli dobrze pozna się swój bank i jego ofertę, nie tylko od strony produktowej – podkreśla Michał Korszeń, Dyrektor Departamentu Klienta Rynku Detalicznego w PKO Banku Polskim.

Działania reklamowe potrwają do 20 listopada i obejmują telewizję i internet. Kreację przygotowała agencja AWX Sp. z o.o.

Zobacz spot reklamowy 1:
https://www.youtube.com/watch?v=CL7cOhURpp8

Wszystkie zaprezentowane w kampanii usługi są dostępne w aplikacji mobilnej IKO, która oferuje dużo więcej. W ostatnich miesiącach w IKO klienci dostali możliwość weryfikacji tożsamości dzwoniącego do nich pracownika banku (przeciwdziałanie oszustom podszywającym się pod bank), zakupu biletów autostradowych e-TOLL, złożenia wniosku o Konto Dziecka i kartę PKO Junior, a małe i średnie firmy mogą założyć konto lokacyjne. W IKO działa też Asystent głosowy, czyli narzędzie ułatwiające codzienne bankowanie za pomocą mówionych poleceń, który oprócz podstawowych funkcji, jak zlecenie przelewu czy sprawdzenie stanu i przeszukanie historii konta, może też m.in. zrobić analizę wydatków i oszczędności we wskazanym okresie. Liczba aktywnych IKO przekroczyła rekordowe na polskim rynku bankowym 7 mln, a użytkownicy aplikacji wykonali w sumie 1,5 mld transakcji.

Zobacz spot reklamowy 2:
https://www.youtube.com/watch?v=lDvsOkxj2rM

PKO Bank Polski zmierza w kierunku cyfryzacji większości procesów. Wynika to ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne do kontaktu z bankiem – aplikację IKO oraz serwis transakcyjny iPKO. W oddziałach, które w ostatnim czasie zostały przeniesione do innych, dogodniejszych lokalizacji lub zmodernizowane, bank stawia na technologie przyspieszające i upraszczające obsługę. W placówkach stawiane są internetowe stanowiska samoobsługowe (klient może w nim sprawdzić saldo, historie rachunku, czy zlecić przelew) oraz ekrany umożliwiające składanie podpisów na dyspozycjach w formie cyfrowej. W coraz większej liczbie placówek bank wprowadza specjalną rolę – Asystenta klienta, który wstępnie rozpoznaje potrzeby klienta i pomaga mu zorganizować wizytę w oddziale tak, aby była maksymalnie efektywna, m.in. wspiera w wypłatach lub wpłatach gotówki w bankomacie i wpłatomacie oraz w korzystaniu z kanałów zdalnych – IKO oraz iPKO.

Zobacz spot reklamowy 3:
https://www.youtube.com/watch?v=dfT6gij0O9s

Zmiany w ofercie i rozwój usług PKO Banku Polskiego to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania klientów. Już 80 proc. spraw, w których klienci kontaktują się z bankiem – można dokonać kanałami zdalnymi za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO. Już 5 mln klientów aktywnie korzysta z bankowości internetowej. Wielojęzyczność, zarządzanie domyślnym językiem, uproszczony proces zakupu produktów bankowych oraz obsługa funduszy inwestycyjnych to tylko niektóre rozwiązania, które PKO Bank Polski wprowadził do serwisu transakcyjnego iPKO w ostatnich miesiącach mając na uwadze preferencje swoich klientów.

Źródło: PKO BP

2022-10-17
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców