W poniedziałek 12 grudnia rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium. Bank promuje swoją innowacyjną aplikację mobilną i wybrane usługi dostępne w aplikacji – podgląd kont w innych bankach, zwroty za zakupy, płatności zbliżeniowe BLIK, możliwość zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej oraz zapłacenia za autostradę.
Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Bank Millennium konsekwentnie realizuje strategię rozwoju usług mobilnych w kierunku super-aplikacji, proponując klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby, projektując ją wspólnie z klientami w oparciu o najwyższe standardy UX i badania w swoim UX Labie. Aplikacja mobilna Banku Millennium łączy usługi finansowe z pozafinansowymi. Obok płatności za autostrady czy możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej klienci banku mogą kupić w aplikacji m.in. ubezpieczenie komunikacyjne, kody doładowujące do gier, multimediów czy złożyć wniosek o świadczenia rodzinne.
Bank połączył też platformę zakupową goodie z bankowością elektroniczną, proponując usługę Zwroty za zakupy, z personalizowaną prezentacją ofert sklepów, wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360° i prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu.
Źródło: Bank Millennium