Nest Bank udostępnia kolejną usługę dla przedsiębiorców we współpracy z PayTel, który należy do Grupy SIBS. Tym razem dla tych, którzy prowadzą sklepy internetowe. Bramka płatnicza to wygodne rozwiązanie do przyjmowania płatności online. Dzięki niej klient może zapłacić za usługi lub produkty na wiele sposobów – szybkim przelewem, kartą Visa lub Mastercard oraz BLIKIEM, a sprzedawca otrzyma środki na swoje konto już następnego dnia roboczego.
Nest Bank wciąż poszerza swoją ofertę dla mikroprzedsiębiorców. Niedawno wprowadził Nest POS – aplikację na telefon z Androidem, która umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych kartą płatniczą (w tym Visa i Mastercard) także za pomocą portfeli mobilnych Apple Pay, Google Pay i zegarkiem bądź opaską (Fitbit Pay, Garmin Pay, Swatch Pay) lub BLIKIEM. Teraz bank udostępnia swoim klientom także bramkę płatniczą, która pozwala sklepom internetowym na wygodne przyjmowanie płatności online.
– W wielu branżach prowadzenie sklepu online to już niemal konieczność. Obecnie jest to dosyć proste, ale klienci mają coraz większe wymagania nie tylko w zakresie asortymentu, ale też metod płatności. Dlatego na rynku eCommerce potrzebna jest usługa, która będzie wygodna zarówno dla sprzedawców, jak i kupujących. I taką usługę w postaci bramki płatniczej udostępniliśmy wspólnie z PayTel, mówi Aneta Hofman z Nest Banku. Dzięki bramce płatniczej, przedsiębiorcy korzystają z innowacyjnego, a jednocześnie prostego rozwiązania i otrzymują środki następnego dnia roboczego, a klienci bezproblemowo płacą za zakupy wygodną dla nich metodą płatności, dodaje Aneta Hofman.
Co daje bramka płatnicza?
– Wiele rodzajów płatności – płacąc online, klient sklepu ma pełną dowolność. Może zapłacić szybkim przelewem, kartą Visa lub Mastercard, BLIKIEM oraz za pomocą płatności cyklicznych.
– Szybkie rozliczenie – przedsiębiorca otrzymuje środki już następnego dnia roboczego.
– Wszystko w jednym miejscu – właściciel sklepu ma dostęp do specjalnego portalu, gdzie sprawdzi historię i szczegóły płatności. Może też zrealizować zwrot konkretnej płatności lub ją anulować.
– Prosta integracja ze sklepem – bramkę dodaje się do swojego sklepu online szybko i wygodnie za pośrednictwem wtyczek do głównych platform eCommerce: WooCommerce, Magento, Prestashop i Shopify. Można też poprosić o pomoc zespół PayTel, który pomoże skonfigurować usługę.
0 zł na dobry start
Klient, który zawnioskuje o bramkę płatniczą poprzez bankowość internetową lub aplikację mobilną Nest Banku, będzie korzystał z bramki płatniczej bez opłat nawet przez 3 miesiące. Po tym czasie opłata od każdej płatności będzie wynosić już od 0,99%. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni klienci firmowi Nest Banku. Dostawcą usługi jest PayTel.
Źródło: Nest Bank