Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim, otrzymała aż trzy nagrody w konkursie CMO Awards, w tym Grand Prix całego konkursu.
– CMO Awards to unikatowy konkurs, w którym naszą pracę oceniają liderzy marketingu ze wszystkich branż, nagradzając najbardziej wartościowe projekty. Bardzo się cieszę, że branża doceniła nasze działania. Taki feedback to nieoceniona wartość. Daje energię i siłę do realizacji kolejnych projektów – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Barbara Pasterczyk została laureatką następujących kategorii:
- Digital Champinon za realizację zauważalnych, skutecznych, wyróżniających się działań w obszarze digital marketingu i za realizację projektów które pozwalają lepiej wykorzystywać dane do budowania insightów konsumenckich;
- Purpose Ambassador za przywództwo w inicjowaniu działań marketingowych, których celem jest realizacja ważnych celów społecznych;
- Grand Prix całego konkursu.
CMO AWARDS to konkurs, którego wyróżnikiem jest mechanizm peer-to-peer. To sami CMO nagradzają te koleżanki i kolegów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne i których działania wyróżniły się w minionym roku.
CMO Awards to inicjatywa Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, która ma na celu budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze różnych branż.
Źródło: ING