„Baaardzo Twoja” – z takim hasłem Bank Pekao S.A. kontynuuje kampanię marketingową PeoPay w internecie. Te słowa odzwierciedlają główny przekaz informacyjny. Aplikacja Banku Pekao S.A. w kolejnych odsłonach staje się jeszcze bardziej osobista dzięki wprowadzaniu nowych opcji personalizacji. Klienci mogą dostosować m.in. tło i awatar do indywidulanych upodobań.
– Aplikacja PeoPay jest dla każdego i ma możliwość personalizacji ustawień. Jest nowoczesna i dostosowana do potrzeb różnych grup wiekowych. Każdy może znaleźć w niej funkcje wybrane tylko dla siebie np.: płatności tradycyjne lub alternatywne, takie jak płacenie zegarkami i telefonami, wymiana walut w kantorze online, zakup produktów bankowych, czy też usługi dodane, jak zakup biletów komunikacji miejskiej, biletów parkingowych i opłacanie przejazdów autostradami – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A. – To bezpieczne i intuicyjne rozwiązanie do bankowania w każdym momencie i miejscu, bez konieczności wizyty w oddziale.
Nowa odsłona kampanii marketingowej PeoPay prowadzona jest wielokanałowo w mediach internetowych. Główne hasło kampanii obecne jest we wszystkich postach i reklamach. Na potrzeby kampanii przygotowany został także spot prezentujący możliwości aplikacji PeoPay.
Warto zaznaczyć, że PeoPay to nie tylko aplikacja do codziennego bankowania. Wraz z Mastercard, bank uruchomił promocję zachęcającą klientów do korzystania z płatności mobilnych i kart płatniczych z użyciem aplikacji PeoPay. Klienci, którzy zapiszą się do Programu Bezcenne Chwile z kartą Banku Pekao S.A., zalogują się pierwszy raz do aplikacji PeoPay i aktywują płatności Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay oraz wykonają transakcję, mogą otrzymać dodatkowe 4 tysiące punktów w programie.
Promocja jest skierowana także do osób, które nie logowały się do PeoPay w ciągu ostatnich 3 miesięcy i trwa do 14 września 2023 r. Pula nagród jest ograniczona.
– Klienci chętnie korzystają z programów lojalnościowych. Mamy nadzieję, że Program Bezcenne Chwile przyciągnie nowych użytkowników płatności telefonem lub zegarkiem do naszej aplikacji mobilnej. Z takich form płatności korzysta coraz więcej klientów, ponieważ są nowoczesne, szybkie i bardzo wygodne – wspomina Patryk Korus, Dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych Banku Pekao S.A.
Aplikacja mobilna PeoPay i bankowość internetowa Pekao24 są częścią bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. nagrodzonej w najnowszym rankingu „Instytucja Roku 2023” organizowanym przez firmę Moje Bankowanie w kategoriach „Najlepsza aplikacja mobilna”, „Najlepsza bankowość internetowa” oraz „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”. PeoPay został uznany również za jedną z 15 najlepszych aplikacji bankowych na świecie według badania Digital Banking Maturity 2022, przeprowadzonego przez Deloitte, PeoPay jest także wysoko oceniany w kategorii finanse w sklepach z aplikacjami. Klienci banku zainstalowali tę aplikację na 3,4 mln urządzeń.
Źródło: Bank Pekao