„Wzmacnianie świadomości społecznej jest dla nas ważne. Jesteśmy ekspertami, którzy od wielu lat z powodzeniem tworzą i realizują programy edukacyjno-społeczne dla wielu branż. Dziękujemy Bankowi Pocztowemu, że zaufali nam również w tym zakresie.” – Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu i CEO LoveBrands Group.
Bank Pocztowy
Bank Pocztowy - oferuje proste i bezpieczne usługi finansowe blisko klienta, poprzez nowoczesną bankowość cyfrową, sieć własną oraz liczącą 4,7 tys. placówek sieć Poczty Polskiej.
Sprawdź także:
ING wspiera Zwolnionych z Teorii. Padł rekord młodych, którzy działają społecznie
Około 7,5 tysiąca młodych ludzi zrealizowało w tym roku szkolnym projekty społeczne w ramach rekordowej, dziesiątej …
Provident po raz czwarty wśród pracodawców działających na rzecz włączania i różnorodności
Zakończył się Miesiąc Różnorodności koordynowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Podczas tegorocznej gali …
W kwietniu 2024 r. pożyczki pozabankowe znowu w górę
W kwietniu 2024 r. firmy pożyczkowe udzieliły łącznie 1 196 tys. nowych pożyczek o wartości 1,775 mld zł. Jest to o …
Zarządzanie subskrypcjami w VeloBanku
Już co piąta transakcja klientów VeloBanku, opłacona kartą w internecie, to płatność za subskrypcje. W gąszczu …
Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy i marketingu
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe …
Mikroprzedsiębiorcy w Banku Pekao złożą wniosek o pożyczkę lub kredyt całkowicie zdalnie
Bank Pekao udostępnił nowy elektroniczny proces, dzięki któremu mikroprzedsiębiorcy mogą ubiegać się o finansowanie …