eService, największy polski agent rozliczeniowy, jest jedną z największych europejskich spółek należących do Global Payments. Firma przygotowała i rozpoczyna wdrażanie nowej strategii komunikacyjnej, w której nawiązuje do wartości oraz celów biznesowych Grupy Global Payments, a także podkreśla międzynarodowy charakter działalności eService jako lidera rynku polskiego i sprawdzonego dostawcy nowoczesnych usług płatniczych dla wielu rynków europejskich.
Global Payments Inc. jest wiodącą firmą zajmującą się technologiami płatności, dostarczającą innowacyjne oprogramowanie i usługi naszym klientom na całym świecie. Nasze technologie, usługi i doświadczenie zespołu pozwalają nam dostarczać szeroką gamę rozwiązań, które umożliwiają naszym klientom bardziej efektywne prowadzenie działalności w różnych kanałach na całym świecie.
Global Payments z siedzibą w stanie Georgia, zatrudniająca około 27 000 pracowników na całym świecie, jest spółką z listy Fortune 500® i członkiem S&P 500 o światowym zasięgu obejmującym Amerykę Północną, Europę, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Łacińską.
Wejście w skład Grupy Global Payments to dla eService strategiczna zmiana, która otwiera szereg nowych możliwości, a jednocześnie pozwala dalej w pełni korzystać z siły własnej marki oraz ogromnego potencjału, technologii, innowacji I doświadczeń nowego współwłaściciela. Oprócz wielu aspektów funkcjonalnych, technicznych oraz technologicznych, związanych z włączeniem eService w struktury Global Payments, ważnym elementem podejmowanych działań jest odświeżenie polityki brandu oraz stylu komunikacji firmy.
W ciągu blisko 25 lat swojego istnienia marka eService trwale wpisała się w historię rozwoju europejskiego rynku płatniczego. Doskonale znane Klientom w Polsce i wielu krajach Europy logo eService pozostanie głównym brandem naszej firmy, nieustannie symbolizującym zaufanie, jakim obdarzyli nas Klienci oraz najwyższą jakość i profesjonalizm usług, które im dostarczamy. Wejście w skład przodującej w światowej branży płatniczej grupy Global Payments to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Znacznie zwiększa nasz potencjał i horyzonty działań, wzmacniając ich międzynarodowy charakter. Pozwala także obierać nowe, ambitne cele związane z dostarczaniem jeszcze lepszych i nowocześniejszych technologii oraz rozwiązań płatniczych. Chcemy, by zachodzące zmiany znalazły również odzwierciedlenie w naszej linii komunikacyjnej. Od 2 listopada zaczną się w niej pojawiać nowe elementy, a w wybranych przypadkach marka eService będzie prezentowana razem z marką Global Payments. Będzie to wyraz nowego, strategicznego kierunku naszego rozwoju oraz współpracy i wartości łączących nas z globalną marką – mówi Joanna Seklecka, prezes eService.
Nowa polityka komunikacji marki, opracowana z wykorzystaniem doświadczeń i wartości Grupy Global Payments, pozwala na stworzenie nowoczesnej linii komunikacyjnej, która będzie niosła silny i atrakcyjny dla klientów przekaz. Marka chce podkreślać swoją pozycję lidera rynku oraz rolę dostawcy nowoczesnych i bezpiecznych usług płatniczych, z których wygodnie mogą korzystać wszyscy przedsiębiorcy, niezależnie od branży czy charakteru i wielkości prowadzonego biznesu. Przekaz będzie również czerpał z wartości, doświadczenia oraz innowacji i zaawansowanych technologii grupy Global Payments, a także potencjału i stabilności drugiego współwłaściciela, którym pozostaje PKO Bank Polski.
Włączenie eService w skład grupy Global Payments nastąpiło w efekcie przejęcia przez Global Payments, dotychczasowego współwłaściciela – grupy EVO Payments Inc., do której należało 66 procent udziałów w eService. Komisja Nadzoru Finansowego wydała zgodę na przejęcie eService 27 stycznia 2023 r.
Źródło: eService