ING Bank Śląski zdobył aż 8 statuetek w konkursie Innovation – dwie złote, pięć srebrnych oraz został Reklamodawcą Roku. To prawdziwe uznanie dla realizowanych przez ING kampanii oraz innowacyjnych i kreatywnych pomysłów marketingowych.
Kampanie ING otrzymały nagrody w następujących kategoriach:
„Zhakowany koncert w Roblox”:
- złoto w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Content/ Entertainment”;
- złoto w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Event & Instalacja”;
- srebro w kategorii „Innowacje w mediach, Touchpoint”.
„Ja w przyszłości” powered by AI&ING:
- srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Still & Motion picture”;
- srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Digital & Interactive”;
- srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Tech”;
- srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Content/ Entertainment”.
ING Bank Śląski otrzymał również główną nagrodę Reklamodawca Roku.
Projekty realizowane we współpracy z agencjami Gong i Game Changer oraz domem mediowym Media Hub.
Konkurs Innovation jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i jest przeznaczony dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.
Źródło: ING