Alior Bank uruchomił konkurs internetowy, którego celem jest zaangażowanie Klientów
w dalsze udoskonalanie oferty oraz sposobu obsługi. Nagrodami w konkursie są wysokiej klasy telewizory LED TV. Każdy z uczestników może także skorzystać ze specjalnej oferty produktowej Alior Banku.
Uczestnicy konkursu mają za zadanie wskazać, co Alior Bank powinien zmienić, bądź jakie wprowadzić udogodnienia, aby produkty i usługi banku w jak największym stopniu spełniały oczekiwania klientów. Autorzy pięciu najciekawszych pomysłów otrzymają 40-calowe telewizory LED TV firmy Samsung. Zgłoszenia konkursowe będą przyjmowane do 22 grudnia 2009 roku na stronie internetowej https://konkurs.aliorbank.pl.
Oprócz nagród Alior Bank przygotował specjalną ofertę produktów bankowych dla swoich klientów, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie. Uczestnicy, wysyłając zgłoszenia do konkursu, będą mogli wybrać jeden z trzech produktów z którego chcieliby skorzystać na specjalnych warunkach:
- Kredyt hipoteczny (prowizja 0%)
- „Inwestycja z Autopilotem” (opłata dystrybucyjna 0%)
- Pożyczka (prowizja 0% i oprocentowanie niższe o 3 punkty procentowe)
„W ramach konkursu pytamy naszych klientów, w jakim kierunku powinniśmy rozwijać naszą ofertę
i standardy obsługi. Staramy się reagować na bieżąco na wszelkie sygnały, płynące ze strony społeczności, skupionej wokół Alior Banku, i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów” – powiedział Łukasz Penszko, menedżer ds. promocji w Alior Banku.
Nowy konkurs internetowy stanowi kolejny etap angażowania klientów Alior Banku w tworzenie jego oferty. Proces ten zapoczątkował konkurs „Zbuduj z nami nowy bank!”. Wskazówki oraz sugestie ponad 80 tys. uczestników internetowej akcji zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty banku i modelu obsługi klienta.
Za przygotowanie strony i aplikacji konkursowej odpowiada agencja Artegence.
Źródło: Alior Bank