PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacje8% na koncie lokacyjnym w Banku BNP Paribas
BNP Paribas

BNP Paribas

BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym z siedzibą w Warszawie. Powstał w wyniku fuzji Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. z BNP Paribas Bankiem Polska S.A

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bnp-paribas-bank-polska

8% na koncie lokacyjnym w Banku BNP Paribas

Informacje 15.07.2024 (21:18) informacja prasowa
Oszczędzanie BNP Paribas

Od 15 lipca w oddziałach Banku BNP Paribas będzie można skorzystać z oferty „Lato z kontem lokacyjnym”. Nowi Klienci, którzy otworzą ROR wraz z Kontem Lokacyjnym mogą liczyć na oprocentowanie na poziomie 8% w skali roku. To zachęta do poznania całej oferty banku i pozostania z nim na dłużej.

fot. BNP Paribas

– Jako bank dobrych decyzji, chcemy wyjść do potencjalnych Klientów z prostym komunikatem – bankowanie z nami to dobry i opłacalny wybór. Oferta Banku BNP Paribas jest na tyle zróżnicowana i atrakcyjna, że każdy kto będzie miał szansę ją lepiej poznać, zostanie z nami na dłużej. Dlatego zdecydowaliśmy premiować aktywnych Klientów, takich którzy potraktują nasze konto jako podstawowe i będą z niego regularnie korzystać. To będzie dobra decyzja również dlatego, że zawsze priorytetowo traktujemy utrzymywanie relacji z Klientami, którzy już nam powierzyli swoje pieniądze. Regularnie organizujemy dla nich okresowe akcje promocyjne proponując specjalne warunki w tym np. lepsze oprocentowanie na nowe środki – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Strategii i Rozwoju Obszaru Bankowości Detalicznej i Biznesowej w Banku BNP Paribas.

Oferta „Lato z kontem lokacyjnym” jest przeznaczona dla nowych Klientów, czyli osób, które w ciągu roku przed zawarciem umowy nie miały innego rachunku oszczędnościowo–rozliczeniowego lub rachunku oszczędnościowego w Banku BNP Paribas. Każdy, kto spełnia ten warunek może otworzyć w oddziale ROR z Kontem Lokacyjnym. Środki zdeponowane na koncie będą oprocentowane na poziomie 8% w miesiącu otwarcia i kolejnym, a po spełnieniu odpowiednich warunków (comiesięczny wpływ na ROR w wysokości min. 1000 zł i co najmniej 4 transakcje kartą w miesiącu) aż do końca stycznia 2025 r. Promocyjne warunki obowiązują pierwszych 15 000 Klientów i dotyczą środków do wysokości 25 000 złotych.

Promocja wpisuje się w szerszą strategię banku, który coraz mocniej skupia się na inspirowaniu Klientów do oszczędzania i rozsądnego budowania poduszki finansowej, bez rezygnacji z planów i marzeń. Na jesień zaplanowany jest także start nowej funkcjonalności aplikacji GOmobile, która to ułatwi.

Odpowiedzialność za finanse Klientów rozumiemy bardzo szeroko. Z jednej strony zapewniamy wyróżniającą się na rynku stabilność działania naszych aplikacji mobilnej i internetowej, najwyższy poziom zabezpieczeń przed cyberzagrożeniami, np. oferując ochronę behawioralną, dzięki której bankowość mobilna i internetowa „rozpoznają” niestandardowy sposób działania użytkownika i blokują dostęp potencjalnemu przestępcy. Z drugiej strony skupiamy się na edukacji finansowej, upraszczaniu języka używanego w relacjach z Klientami i tworzeniu narzędzi, dzięki którym odbiorcom naszych usług łatwiej jest odpowiedzialnie konsumować – z korzyścią dla siebie, a także dla środowiska. Najlepsze przykłady to wynajem elektroniki użytkowej, który oferujemy wspólnie z Plenti i mamGO – platforma do zakupu, leasingu i wynajmu pojazdów – wskazuje Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Strategii i Rozwoju Obszaru Bankowości Detalicznej i Biznesowej w Banku BNP Paribas.

Osoby, które zdecydują się dołączyć do grona Klientów Banku BNP Paribas mogą liczyć nie tylko na benefity związane z ofertą „Lato z kontem lokacyjnym”, ale cały szereg produktów i usług stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach odbiorców. W ostatnim czasie bank dynamicznie rozbudowuje ofertę kierowaną do pasjonatów i hobbystów z różnych dziedzin, ułatwiając im codzienne decyzje i zapewniając konkretne korzyści materialne powiązane ze stylem życia. Te rozwiązania dostępne są zarówno dla nowych, jak i obecnych Klientów. To między innymi idealna na wakacje Karta Otwarta na Świat, przygotowana z myślą o podróżnikach i turystach, Karta Otwarta na eŚwiat z dodatkową ochroną w internecie, a także konta z kartą filmową, kartą tenisową czy kartą dla Wpływowych. To również specjalne Moje Konto Premium dla Klientów zamożnych z bardzo bogatym pakietem usług dodatkowych, które już od 3 lata otrzymuje nagrodę dla najlepszego produktu w swojej kategorii. Każda z tych ofert jest wysoce spersonalizowana i wiąże się z wieloma benefitami ściśle powiązanymi z konkretnym obszarem ważnym dla określonej grupy Klientów, a przy okazji – dla banku. Zaangażowanie Grupy BNP Paribas w tenis sięga ponad 50 lat wstecz, kiedy w roku 1973 bank pomógł zrewitalizować trybuny kortów Rolanda Garrosa. Od tego czasu logo BNP Paribas nie schodzi z trybun nie tylko paryskiego turnieju, ale też kilku innych imprez najwyższej rangi oraz lokalnych. Wsparcie kina ma jeszcze dłuższą, bo ponad stuletnią, tradycję. Obecnie grupa bankowa wspiera łącznie około 40 różnych festiwali w całej Europie, w tym kilka w Polsce, m.in. Mastercard OFF CAMERA, BNP Paribas Dwa Brzegi, BNP Paribas Green Film Festival oraz BNP Paribas Kino Letnie Sopot-Zakopane.

Bank BNP Paribas stara się być bliski potrzebom swoich Klientów nie tylko poprzez dopasowaną ofertę. Bardzo istotnym elementem budowania tej więzi jest także społeczna odpowiedzialność organizacji, w tym działania z obszaru ESG. Ich fundamentalne znaczenie dla Banku BNP Paribas ma swoje odzwierciedlenie w strategii GObeyond na lata 2022-2025. Jednym z jej filarów jest POSITIVE, który wyznacza cele organizacji w zakresie pozytywnego wpływu na otoczenie, osiągane zarówno dzięki zmianom w ofercie produktów i usług, jak i działaniom prospołecznym i prośrodowiskowym. W tym roku Bank BNP Paribas po raz czwarty z rzędu znalazł się na liście Diversity IN Check, wyróżniającej pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością i inkluzją w Polsce, a także został najwyżej klasyfikowanym bankiem w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”. Bank BNP Paribas podkreśla swoje zaangażowanie prośrodowiskowe także poprzez digitalizację procesów w placówkach m.in. poprzez minimalizacje zużycia papieru. Aktualnie ponad 80% czynności w oddziałach można wykonać używając smartfona, bez zużywania nawet jednej kartki papieru.

Istotnym elementem społecznej odpowiedzialności banku jest też działalność Fundacji BNP Paribas. Fundacja skupia się na przemyślanej pomocy grupom najbardziej narażonym na wykluczenie. Do jej sztandarowych inicjatyw należą: program rozwojowy Mogę (trwa edycja pilotażowa), podnoszący kompetencje społeczno-emocjonalne zdolnej młodzieży z małych miasteczek, program „Wiedza do potęgi”, którego celem jest pomoc w nauce, rozwijanie zainteresowań, zwiększenie pewności siebie oraz wsparcie w adaptacji do nowych warunków życia młodzieży z doświadczeniem uchodźczym, a także „DreamUp”, czyli program edukacji przez sztukę, wspierający rozwój dzieci i młodzieży z grup wrażliwych.

Na początku roku już po raz trzeci wystartował projekt edukacyjny Banku BNP Paribas – Misja Kieszonkowe, który pomógł zdobyć wiedzę finansową już 60 000 dzieci w całej Polsce. Program pomaga nauczycielom, opiekunom i rodzicom mierzyć się tematem edukacji finansowej uczniów szkół podstawowych.

Źródło: Bank BNP Paribas

2024-07-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców