eService wprowadza nową – rozszerzoną wersję rozwiązania umożliwiającego przyjmowanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonów, tabletów oraz innych urządzeń z systemem Android. Rozwiązanie korzysta z innowacyjnej aplikacji – eService terminal on mobile (eService tom), przygotowanej we współpracy z jednym z największych na świecie dostawców zaawansowanych technologii płatniczych – Global Payments. Aplikacja eService tom zastąpi oferowane dotąd rozwiązanie – LikePOS. Jego użytkownicy skorzystają ze wszystkich możliwości nowej aplikacji na niezmienionych warunkach. Wystarczy, że pobiorą nową aplikację i uruchomią zgodnie ze wskazówkami przekazanymi przez eService.
– Nasza nowa aplikacja umożliwia wygodne korzystanie z funkcji terminala płatniczego na telefonach, tabletach oraz innych urządzeniach z systemem Android. Opiera się na rozwiązaniu, które z sukcesem zostało przetestowane i docenione przez użytkowników już na kilku rynkach europejskich, a także na opiniach i wskazówkach naszych klientów korzystających z aplikacji LikePOS. Proponujemy polskim przedsiębiorcom nową jakość terminala w telefonie, oferując przy tym więcej możliwości łatwego i bezpiecznego przyjmowania płatności. Wśród nich, na uwagę zasługuje chociażby możliwość integracji aplikacji terminalowej z innymi aplikacjami służącymi do sprzedaży czy obsługi klientów. Oznacza to oszczędność czasu, większą efektywność i wygodę zarówno dla przedsiębiorcy korzystającego z naszej aplikacji, jak i dla jego klientów. Te zalety sprawiają, że postanowiliśmy zastąpić dotychczasowe rozwiązanie – LikePOS, nową aplikacją pod nazwą „eService tom” – mówi Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.
Terminal płatniczy w telefonie i tablecie, z nową aplikacją eService tom wprowadza szereg funkcji i udogodnień, które podnoszą komfort i efektywność przyjmowania płatności. Może być używany zarówno w działalności prowadzonej stacjonarnie, jaki i mobilnie – w dowolnym miejscu, w którym jest zasięg sieci komórkowej lub WiFi. Pozwala obsługiwać transakcje płatnicze realizowane za pomocą kart zbliżeniowych Visa i Mastercard, płatności GPay (Google Pay), Apple Pay oraz BLIK-iem zbliżeniowym. Obsługuje również inne płatności zbliżeniowe np. zegarkiem lub innym virtualnym nośnikiem kart płatniczych.
W nowym rozwiązaniu proponowanym przez eService użytkownicy zyskują wygodny dostęp do historii transakcji oraz łatwiejszą obsługę związanych z nimi operacji – np. unieważnienia transakcji bezpośrednio w aplikacji. Aby przyspieszyć obsługę typowych transakcji mogą też ustalić predefiniowane kwoty, odpowiadające wartości najczęściej przyjmowanych płatności oraz skorzystać z wielu opcji generowania i wysyłki potwierdzeń transakcji. Wśród nich są do wyboru: e-mail, SMS lub kod QR, a dzięki możliwości połączenia z drukarką USB/Bluetooth, także tradycyjna forma papierowa.
Ważną cechą rozwiązania jest możliwość integracji aplikacji eService tom z innymi aplikacjami służącymi do sprzedaży lub obsługi klientów. Dzięki niej znajduje ono zastosowanie na przykład w lokalach gastronomicznych, gdzie współpracuje z systemami obsługi zamówień, czy w minibusach, gdzie współpracuje z aplikacją do sprzedaży biletów.
Wprowadzenie nowej aplikacji do przyjmowania płatności za pomocą telefonów i innych urządzeń z systemem Android jest elementem działań, których celem jest znaczne zwiększenie użyteczności i uniwersalności tego typu rozwiązań. W planach eService jest zwiększanie ich możliwości poprzez dodanie kolejnych obsługiwanych metod płatności np. kodów BLIK.
Już teraz możliwości aplikacji tom – terminal on mobile są większe niż w dotychczas oferowanego rozwiązania pod nazwą LikePOS. Sprawia to, że wraz z udostępnieniem nowej aplikacji zostanie ono wycofane z oferty, a niedługo później całkowicie wyłączone.
Przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatniego roku nie użytkowali terminali płatniczych i są zainteresowani rozpoczęciem przyjmowania płatności za pomocą własnego urządzenia z aplikacją eService tom, mogą skorzystać z dofinansowania w Programie Polska Bezgotówkowa. Dzięki niemu otrzymają możliwość bezpłatnego korzystania z terminala przez 12 miesięcy. Więcej na ten temat znajdą na stronie www.bezgotowki.pl.
Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca korzysta z Programu Wsparcia Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego czy z oferty komercyjnej, by zacząć używać nowej aplikacji i zmienić swoje urządzenie z systemem Android w wygodny i mobilny terminal płatniczy, powinien mieć lub zawrzeć umowę z eService, a następnie pobrać i zainstalować aplikację eService tom, zgodnie z kilkoma prostymi wskazówkami otrzymanymi w e-mailu powitalnym. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na: www.eservice.pl/tom
Aplikacja eService tom współpracuje z urządzeniami z systemem Android w wersji co najmniej 8.1 oraz z funkcją NFC, nie ograniczając przy tym funkcjonalności i wydajności urządzenia, na którym działa.
Źródło: eService