Sezon sprzedaży polis NNW szkolnych trwa w najlepsze, a według obserwacji CUK Ubezpieczenia rozpoczął się znacznie wcześniej niż w ubiegłym roku. Świadczy o tym chociażby liczba kalkulacji, których w lipcu było o 30% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Eksperci CUK odnotowali również rosnącą popularność zakupu NNW szkolnego przez internet.
– Jesteśmy przed szczytem sprzedaży, a porównując okres od czerwca do sierpnia rok do roku, liczba sprzedanych polis online wzrosła już o 54%. Zachęcamy agentów, by wykorzystali ten czas do budowania relacji z klientami. Sprzedając relatywnie tani, ale ważny produkt, otwierają sobie drogę do wznowień i dosprzedaży kolejnych ubezpieczeń. Wykorzystujemy w tym celu wszystkie kanały sprzedaży offline oraz rozwijamy narzędzia online – mówi Marcin Dyliński, Członek Zarządu ds. Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia.
Multiagencja konsekwentnie udoskonala narzędzia, które pozwalają agentom czerpać prowizje z zakupu oraz wznowień online. W tym roku innowacje takie jak nowy interfejs kalkulatora, funkcje ułatwiające wybór i porównanie ofert oraz integracja z kanałem agencyjnym i kanałem direct, wdrożone wspólnie z firmą ecom.software, pozwalają agentom rozwijać rynki i budować przewagę sprzedażową w internecie.
– Na NNW szkolnym zyskuje każdy. Dzięki tej polisie rodzice mogą być spokojni o bezpieczeństwo swoich dzieci zarówno w szkole, jak i poza nią, a agenci mają szansę zwiększyć sprzedaż oraz rozbudować portfel klientów, m.in. dzięki aktywizacji sprzedaży w sieci – dodaje Marcin Dyliński.
Polisa NNW szkolne w CUK jest dostępna już od 35 zł rocznie, oferując szeroki zakres ochrony, w tym wypłatę świadczenia do kwoty 480 000 zł. Klienci mają do wyboru 12 wariantów ubezpieczenia, które zawierają m.in. pakiety takie jak “Świadczenie za pobyt w szpitalu”, „Hejt Stop”, „Assistance” oraz ochronę podczas wyczynowego uprawiania sportu – wszystko to w standardowej cenie polisy. Dzięki nawiązaniu współpracy z Grupą Empik, każdy, kto zdecyduje się na zakup, otrzyma dostęp do aplikacji Empik Go, umożliwiającej korzystanie z szerokiej oferty audiobooków, e-booków i podcastów, która ma w swojej ofercie m.in. słuchowiska dla dzieci czy lektury szkolne.
– Dzięki nawiązaniu współpracy z marką CUK Ubezpieczenia mamy szansę na dotarcie do grupy rodziców, którzy dbają o bezpieczeństwo swoich dzieci. Chcielibyśmy dołożyć do tego wartość kulturalną, dlatego zdecydowaliśmy się na przekazanie dostępu do naszej aplikacji. W niemal 200 tysięcznej bibliotece rodzice oraz ich pociechy mogą znaleźć zarówno audiobooki, ebooki czy słuchowiska z każdego gatunku literackiego i dla każdej grupy wiekowej – mówi Beata Nowalska, Digital Content Marketing Director w Grupie Empik.
Źródło: CUK Ubezpieczenia