PKO Bank Polski wprowadził nowe rozwiązanie dla klientów korporacyjnych w serwisie iPKO biznes. Klienci mogą teraz zarządzać finansami wielu spółek bez przełączania się między kontekstami. Z rozwiązania mogą korzystać użytkownicy, którzy mają dostęp do więcej niż jednego polskiego kontekstu korporacyjnego.
W jednym widoku mogą teraz wykonywać różne operacje, które dotyczą nawet do 100 rachunków:
- sprawdzać saldo dla wybranych kontekstów lub rachunków
- wyszukiwać transakcje
- autoryzować przelewy i wnioski
- pobierać wyciągi i raporty jednym przyciskiem
- przeglądać historię.
Dzięki opcji szybkiej konfiguracji, użytkownicy mogą dołączyć do widoku wszystkie dostępne dla siebie konteksty i rachunki. Widok jest definiowany indywidualnie dla każdego użytkownika bez potrzeby nadawania dodatkowych uprawnień.
PKO Bank Polski systematycznie rozwija serwis iPKO biznes, wdrażając funkcje, które ułatwiają pracę klientom biznesowym. W przyszłości bank planuje udostępnić kolejne funkcje dla widoku wielokontekstowego.
Źródło: PKO BP