PKO Faktoring uruchomiło program wsparcia dla swoich klientów, którzy ucierpieli wskutek wrześniowej powodzi. Poszkodowani przedsiębiorcy z obszaru objętego stanem klęski żywiołowej mogą zawnioskować
o wydłużenie terminów płatności faktur za usługi faktoringowe. Spółka chce pomóc firmom z południa Polski ustabilizować płynność finansową, by mogły kontynuować swoją działalność.
W trudnych chwilach solidarność i pomoc są szczególnie ważne. PKO Faktoring wspiera swoich klientów, którzy ucierpieli wskutek powodzi, jaka dotknęła południe Polski. Poszkodowani przedsiębiorcy z obszaru objętego stanem klęski żywiołowej mogą zawnioskować o wydłużenie terminów płatności faktur za usługi faktoringowe.
PKO Faktoring uruchomiło dla swoich klientów specjalny program wsparcia.
Aby z niego skorzystać, niezbędne jest:
- posiadanie aktywnej umowy faktoringowej lub finansowania zawartej ze spółką,
- posiadanie przez klienta adresu siedziby na obszarze objętym stanem klęski żywiołowej,
- złożenie wniosku zawierającego oświadczenie o posiadaniu statusu przedsiębiorcy poszkodowanego przez powódź z września bieżącego roku.
Firmy, które ucierpiały wskutek żywiołu, mogą wystąpić o wydłużenie do 90 dni terminów płatności faktur kosztowych, wystawianych od 1 października do 31 grudnia bieżącego roku.
– Nie pozostajemy obojętni wobec dramatycznych skutków ostatnich powodzi. Chcemy wesprzeć przedsiębiorców. Program ma na celu pomóc naszym klientom ustabilizować płynność finansową, by mogli kontynuować swoją działalność – mówi Piotr Mierzejewski, Prezes Zarządu PKO Faktoring.
Źródło: PKO Faktoring