Awaria w systemie bankowości elektronicznej Banku ING została usunięta – poinformował rzecznik banku Piotr Utrata. „Nie wykluczamy jednak, że w najbliższych godzinach mogą pojawić się pojedyncze kłopoty z logowaniem lub spowolnieniem pracy systemu, co może być związane z obciążeniem systemu w związku z masowym logowaniem” – dodał.
Awaria polegała na braku możliwości zalogowania się do systemu e-bankowości i trwała od godzin porannych do ok. 15.
Rzecznik Banku, Piotr Utrata, podkreślił, że pieniądze klientów są bezpieczne, a awaria dotyczyła jedynie dostępu do kont przez internet. Nadal możliwy był dostęp do pieniędzy za pośrednictwem kart, bankomatów, obsługi w placówkach banku i systemu telefonicznego.
Pod koniec października podobna sytuacja spotkała klientów Alior Banku. System e-bankowości Aliora pracował przez pewien czas w trybie off-line, bez bieżącej aktualizacji danych o stanie konta.
Źródło: PR News