PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościVisa- promocja olimpijska

Visa- promocja olimpijska

Aktualności 06.11.2009 (14:31) artykuł nadesłany
Karty

Zakupy z kartą  Visa to szansa wygrania wyjazdu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Vancouver 2010 i wielu innych atrakcyjnych nagród; o najnowszej, „olimpijskiej” promocji kart Visa głośno będzie nie tylko w mediach – do centrów handlowych zawitały stoiska z symulatorami sportów zimowych.

Organizacja Visa- globalny sponsor wszystkich igrzysk olimpijskich od 1986 r. – jest również partnerem polskiej reprezentacji, która już za kilka miesięcy, w lutym 2010 r., w Vancouver, zmierzy się z najlepszymi sportowcami świata. Nic dziwnego, że najnowsza kampania organizacji Visa Europe, która rozpoczęła się 19 października br. odwołuje się do tego wydarzenia sportowego.

Ten program marketingowy organizacji Visa oraz ponad 40 banków członkowskich dostarcza kolejnej okazji do popularyzacji bezgotówkowych form płatności. Do płacenia kartą nie tylko za duże, ale i te najmniejsze zakupy Visa zachęca od lat, chcąc zmienić przyzwyczajenia Polaków, którzy zazwyczaj najpierw wypłacają gotówkę z bankomatu, a potem płacą nią za zakupy. Tymczasem płacenie kartą jest nie tylko bardziej wygodne, ale i bezpieczne – wiedzą o tym wszyscy, którzy zaczęli używać na co dzień swoich „plastików”.

Olimpijska kampania Visa przybierze imponujący rozmach, obejmując więcej niż telewizję, radio, prasę i Internet. Po raz pierwszy w centrach handlowych w 8 miastach w Polsce zostaną zbudowane specjalne stoiska wyposażone m.in. w symulatory sportów zimowych, gdzie chętni będą mogli spróbować swoich sił. Wszystko po to, by dotrzeć bezpośrednio do jak największej liczby użytkowników kart Visa z informacją, że mogą wziąć udział w rywalizacji o cenne trofea – od wyjazdów do Vancouver po nagrody rzeczowe, m.in. telewizory plazmowe Panasonic, telefony komórkowe Samsung i nagrody pieniężne na kartach przedpłaconych Visa.

W odróżnieniu od sportowców, użytkownicy kart nie muszą jednak wyciskać z siebie siódmych potów; wystarczy, że będą płacić w sklepach i punktach usługowych swoimi kartami Visa. Nowością w tej promocji są także działania wspierające prowadzone – po raz pierwszy – na jednym z największych portali społecznościowych.

 „Liczymy, że możliwość wzięcia udziału w jednym z najbardziej widowiskowych wydarzeń w świecie sportu w Vancouver, gdzie spotykają się najlepsi z najlepszych oraz możliwość wygrania setek innych atrakcyjnych nagród w loterii promocyjnej, zachęcą posiadaczy kart Visa do jak najczęstszego płacenia nimi za swoje zakupy zamiast gotówką. A te osoby, które jeszcze nie mają takiego nawyku, by spróbowały i doświadczyły wygody oraz bezpieczeństwa kart Visa” – stwierdził Tomasz Owoc, szef marketingu organizacji Visa Europe w Polsce. 

W loterii mogą brać udział  wszyscy, którzy dokonają transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, wiadomości tekstowej SMS, poprzez Gadu-Gadu, Visa Widget lub wysyłając kupon pocztą.

Promocja, która potrwa do 31 grudnia br., będzie przebiegać w dwóch etapach: zarejestrowane w promocji transakcje bezgotówkowe dokonane do 22 listopada br. wezmą udział w losowaniu głównych wygranych – pięciu dwuosobowych wyjazdów do Vancouver oraz dodatkowo 50 kart przedpłaconych Visa o wartości 500 zł; codziennie można wygrać także 10 toreb sportowych Visa. Natomiast płatności kartą Visa dokonane od 23 listopada br. do końca grudnia br. wezmą udział w losowaniu 10 zestawów składających się z telewizora plazmowego Panasonic i 1000 PLN na karcie przedpłaconej Visa oraz, dodatkowo, 50 aparatów komórkowych Samsung. Każdego dnia drugiego etapu będzie można też wygrać 10 plecaków Visa. 

Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, w prasie ogólnopolskiej (głównie tygodniki opiniotwórcze i miesięczniki, w tym tytuły zakupowe), w punktach sprzedaży i w Internecie, w tym – po raz pierwszy – na jednym z największych portali społecznościowych . 

W telewizji od 19 października do 27 grudnia będzie emitowany15-sekundowy spot promocyjny, który został w całości wyprodukowany w Polsce. Promocja jest też wspierana przez różne materialy BTL przygotowane przez Visa i banki, takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe czy wrzutki do wyciągów.

Nowym elementem w promocji olimpijskiej, realizowanym przez Visa Europe po raz pierwszy w Polsce są stoiska w centrach handlowych, wyposażone w dwa symulatory sportów zimowych (slalom gigant oraz snowboard), stanowisko do rejestracji transakcji on-line do promocji, ulotki i gadżety. Stoisko sportowe nazwane „Arena Sportowa Visa” odwiedzi w weekendy (aż do Świąt Bożego Narodzenia) kolejne miasta w Polsce; wyjątkiem będzie Warszawa, w której Arena Sportowa Visa gościć będzie w dwa weekendy w dwóch różnych centrach handlowych. Kampania promocyjna będzie także prowadzona w sklepach sportowych. 

Źródło: Visa

karty płatnicze promocja visa 2009-11-06
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karty płatnicze promocja visa

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców