Nordea Bank Polska rozpoczyna drugą w tym roku ogólnopolską kampanię multimedialną kredytu hipotecznego. Spoty pojawią się 16-go października w telewizji publicznej oraz wybranych kanałach tematycznych.
Nordea Bank Polska rozpoczyna drugą w tym roku ogólnopolską kampanię multimedialną kredytu hipotecznego. Spoty pojawią się 16-go października w telewizji publicznej oraz wybranych kanałach tematycznych.
Najnowsza kampania ma podkreślać przyjazne oprocentowanie, niską ratę oraz ofertę kredytów udzielanych zarówno w złotych, jak i euro i franku szwajcarskim. Celem działań jest pozyskanie nowych klientów oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku banku jako instytucji przyjaznej, docenianej przez niezależnych ekspertów. Kreacja akcentuje także stabilną pozycję Grupy Nordea, największej skandynawskiej grupy finansowej,
Ofertę banku Nordea wyróżniają także przyjazne procedury, możliwość wcześniejszej spłaty oraz profesjonalna obsługa doradcy kredytowego. Raz w roku bezpłatnie klient może zawiesić spłatę jednej raty. Dodatkowo kredyt można przeznaczyć na dowolnie wybrany cel: zakup domu, mieszkania lub działki budowlanej. Aktywni klienci Nordea Bank Polska mają możliwość uzyskania obniżonej marży lub stawek preferencyjnych. Z wyprzedzeniem, już latem, bank wprowadził obniżkę marży o jeden punkt procentowy dla klientów, którzy korzystają także z innych usług i produktów banku Nordea. Oferta ta nie ma charakteru czasowej promocji, jest dostępna przez cały czas.
– Promując nasze kredyty hipoteczne, mówimy o przyjaznym oprocentowaniu, przyjaznym banku i zaufaniu. Wszyscy oczekują od swoich przyjaciół tego samego: wsparcia w trudnych czasach, stałości, przewidywalności wspólnych relacji. Nordea może te oczekiwania spełnić: nie zaprzestaliśmy udzielania kredytów, bo sami mieliśmy gorsze czasy. Nie zmieniliśmy podejścia i konstrukcji naszej oferty, mimo osłabienia na rynku bankowym. Warunki finansowe naszych kredytów przez cały czas plasują nas w czołówce rankingów najatrakcyjniejszych ofert kredytowych, przygotowywanych przez serwisy eksperckie – mówi Włodzimierz Kiciński, prezes Zarządu Nordea Bank Polska.
Nordea Bank Polska notuje od kilku lat duże przyrosty kredytów hipotecznych zarówno wartościowo, jak i ilościowo. Po pierwszym półroczu plasuje się w pierwszej trójce pod względem sprzedaży kredytów hipotecznych. Do końca czerwca bank udzielił kredytów hipotecznych o wartości 1,54 mld zł – to o ponad 500 mln zł więcej niż przed rokiem. Ponadto wykazał się najniższym, bo 21 proc. spadkiem zysku wśród 15 największych banków (średnio 55% w sektorze) oraz największą 48 proc. dynamiką wzrostu sumy bilansowej.
Spoty telewizyjne pojawią się 16. października w telewizji publicznej TVP1 i TVP2 w paśmie największej oglądalności. Ponadto kampania toczyć się będzie w kanałach tematycznych, w tym w TVN24, TVN7 i kanałach Discovery.
Źródło: Nordea Bank Polska