Na przełomie czerwca i lipca w towarzystwie ubezpieczeniowym Warta pojawiły się problemy związane z wprowadzaniem nowego systemu informatycznego do obsługi likwidacji szkód. Negatywne skutki tego zdarzenia mogli odczuć klienci. Z drugiej strony, by proces ułatwić, firma powołała do życia spółkę celową Warta 24 Plus. W ostatecznym rozrachunku Warta wyszła na plus, bowiem skarg na nią spływa coraz mniej, informuje dzisiejszy „Parkiet”.
„W pierwszym półroczu do Rzecznika Ubezpieczonych wpłynęło ich [skarg] 280, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku 628. W II kwartale – kiedy już funkcjonowała spółka Warta 24 Plus – klienci przysłali do rzecznika ubezpieczonych 130 skarg. W I kwartale 150, czyli o 20 więcej”, podaje „Parkiet”.
„-Dane te wskazują wyraźnie, że podjęte przez Wartę działania wpłynęły na poprawę w obszarze likwidacji szkód„, mówi na łamach dziennika Monika Nowakowska, rzecznik prasowy Warty.
Polisy komunikacyjne to tylko jeden z obszarów, jakimi zajmuje się Warta TU SA. Obok nich, ubezpieczyciel oferuje całą paletę innych ubezpieczeń majątkowych i osobowych, robiąc to już od wielu lat. Warta to bowiem jeden z najdłużej działających na polskim rynku ubezpieczycieli.
Więcej w dzisiejszym „Parkiecie”, w artykule autorstwa PRO pt. „Mniej skarg dzięki powołaniu nowej spółki”.