Rafał Karski z dniem 1 sierpnia objął połączone stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Liberty Direct. Do jego obowiązków będzie należało opracowywanie oraz realizacja strategii firmy w celu umacniania jej pozycji na rynku.
Karski związany jest z Liberty Direct od początku istnienia firmy w Polsce. Dotychczas pełnił funkcję Dyrektora Marketingu. Do końca lipca stanowiska Dyrektora Marketingu oraz Dyrektora Sprzedaży w firmie były odrębne.
Rafał Karski posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami marketingowymi oraz wsparcia sprzedaży. W Liberty Direct był odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie firmy na rynek, w tym nagrodzoną Effie kampanię reklamową z udziałem Mariusza Maksa Kolonko. Doświadczenie w marketingu zdobywał m.in. w polskim oddziale firmy Procter & Gamble oraz w firmie Opoczno, w której przez 2 lata pełnił funkcję Dyrektora Marketingu i Członka Zarządu. Przed rozpoczęciem współpracy
z Liberty Direct pracował jako Dyrektor Marketingu w firmie Żywiec Zdrój należącej do Grupy Danone w Polsce. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz studiów MBA w szkole biznesu INSEAD (Fontainebleau i Singapur).
Rafał Karski jest żonaty i ma troje dzieci. Jego hobby to podróżowanie i poznawanie nowych kultur, żeglarstwo, nurkowanie, jazda na nartach oraz lotnictwo.
Informacji na temat ubezpieczeń szukaj w Dziale Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl
Źródło: Liberty Direct