[email protected] – ten adres powinni zapamiętać klieci firmy ubezpieczeniowej WARTA. Od 1 lipca szkodę można zgłaszać drogą elektroniczą.
Umożliwienie zgłaszania zaistniałych szkód poprzez e-mail to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Teraz proces będzie szybszy,a przede wszystkim wygodniejszy dla ubezpieczonych.
Wysłanie wiadomości na adres [email protected] ułatwi kontakt z Centrum Alarmowym Warty (CAW) i przyspieszy samą likwidację szkody.
Warto pamiętać o szeregu danych niezbędnych do skutecznego zgłoszenia szkody.
1. Dane wymagane przy zgłoszeniu szkody:
* dane z dokumentu tożsamości: osoby zgłaszającej szkodę/ właściciela pojazdu (mienia)/ osoby poszkodowanej/ osoby kierującej pojazdem (imię, nazwisko, adres, PESEL)
* numer polisy
* numer rachunku bankowego
2. Dane dodatkowe wymagane przy zgłoszeniu szkody komunikacyjnej:
* dane z dowodu rejestracyjnego
* dane z prawa jazdy
* numer telefonu sprawcy
3. Dane dodatkowe wymagane przy zgłoszeniu szkody osobowej:
* okoliczności wypadku
* diagnoza lekarska
4. dane dodatkowe wymagane przy zgłoszeniu szkody majątkowej / korporacyjnej
* REGON *
* dane kontaktowe sprawcy **
* numer sprawy na policji, adres komendy ***
* nie dotyczy szkód osób fizycznych
** jeśli znany jest sprawca
*** dotyczy kradzieży / pożaru / dewastacji
Źródło: Warta