„Z DealingNet zawsze znajdziesz najlepszy kurs” – pod takim hasłem Bank BPH rozpoczął kampanię marketingową promującą dostępność internetowej platformy walutowej DealingNet dla małych i średnich firm.
BPH DealingNet to rozwiązanie stworzone z myślą o importerach i eksporterach, zapewniające im przede wszystkim zmniejszenie kosztów prowadzonych operacji walutowych. Rozwiązanie to dobrze wpisuje się w potrzeby przedsiębiorstw uczestniczących w handlu zagranicznym, które w ostatnim czasie funkcjonują w warunkach zwiększonej niepewności związanej m.in. z bezprecedensową zmiennością kursów walutowych.
Jest to kolejna zaawansowana technologicznie usługa, która do niedawna wykorzystywana była tylko przez duże firmy i korporacje, a obecnie jest dostępna także dla małych i średnich firm.
Głównymi atutami internetowej platformy walutowej BPH DealingNet są:
- tania wymiana walut przez Internet w oparciu o aktualne kursy z rynku międzybankowego;
- oszczędność czasu i wygoda poprzez natychmiastowy dostęp do rynku finansowego z dowolnego miejsca;
- dodatkowy zysk – możliwość negocjowania lokat;
- rzetelna informacja rynkowa dzięki modułowi informacyjnemu z aktualnymi danymi ekonomicznymi i komentarzami rynkowymi;
- bezpieczeństwo zastosowanych technologii;
- wsparcie merytoryczne profesjonalnych Dealerów.
Przewagą BPH DealingNet nad konkurencyjnymi rozwiązaniami jest pełna integracja z systemem bankowości internetowej, dzięki której klient, używając jednego loginu i hasła, może korzystać z oferty produktów bankowych oraz być w bieżącym kontakcie z rynkami finansowymi.
Obecnie z BPH DealingNet aktywnie korzysta już kilka tysięcy użytkowników. Aby korzystać z DealingNet wystarczy otworzyć rachunek firmowy w Banku BPH.
Zalety i szeroki zakres funkcjonalności platformy walutowej Banku BPH zostały też docenione i nagrodzone przez niezależnych ekspertów z Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, którzy przyznali DealingNet prestiżowy tytuł Europrodukt 2008.
Działania marketingowe promujące platformę DealingNet będą prowadzone między innymi w prasie codziennej, miesięcznikach branżowych oraz w Internecie.
Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy, zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.
Źródło: Bank BPH