Program edukacyjny Talent Club znalazł się w gronie najlepszych projektów europejskich w kategorii Corporate Image i został nominowany do SABRE Awards, jednej z najbardziej prestiżowych nagród w branży public relations.
„Jestem przekonana, że gala zorganizowana w tym roku w Sztokholmie przez Holmes Report z okazji wręczenia nagród SABRE Awards była w tym roku największym europejskim wydarzeniem w branży public relations. Program Talent Club znalazł się wśród najlepszych pięciu projektów PR w kategorii Corporate Image. Nominacja jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, szczególnie że do każdej z kategorii napływają setki zgłoszeń z całej Europy” – powiedziała Julia Kozak, Managing Director z agencji Fleishman-Hillard.
Holmes Report, organizator konkursu SABRE Awards, otrzymał około 1800 projektów, które zostały złożone przez najlepsze agencje public relations na świecie.
„Podejmując decyzję o uruchomieniu Talent Club, kierowaliśmy się chęcią pomocy polskiej kadrze menedżerskiej, dlatego bezpłatnie udostępniliśmy, wspólnie z partnerami programu narzędzia umożliwiające odkrycie swoich talentów biznesowych” – powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.
Program Talent Club wraz z czterema innymi projektami otrzymał nominację w kategorii „Corporate Image” dla projektów zgłaszanych przez firmy w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Zwycięzcą została kampania re-brendingowa firmy Celtel, w 14-stu krajach Afryki, agencji Weber Shandwick z Wielkiej Brytanii.
W organizacji i promocji programu Talent Club, firmę Diners Club Polska wspiera agencja public relations Fleishman-Hillard.
Źródło: Fleishman–Hillard