ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce przekroczył liczbę 10 milionów filmów obejrzanych na portalu YouTube. Reklamy oraz inne materiały video banku cieszą się dużą popularnością wśród internautów. Są również szeroko komentowane i pozytywnie oceniane.
Rola materiałów video w internecie rośnie i ten trend staramy się wykorzystywać. Współcześni konsumenci coraz częściej ograniczają oglądanie telewizji w sposób tradycyjny na rzecz serwisów VOD i innych materiałów dostępnych w sieci. Dzięki temu mogą sami zdecydować co, gdzie i kiedy obejrzeć. Wiedząc o tym, oprócz standardowych reklam wyświetlanych w telewizji, przygotowujemy również wersje specjalnie dedykowane do internetu, a także filmy demo pokazujące jak łatwo korzystać z naszych produktów – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.
Najpopularniejsze reklamy ING Banku Śląskiego na portalu YouTube:
1. Dziewczynka – reklama konta internetowego – 718 tys. wyświetleń
2. Usta – reklama konta internetowego – 610 tys. wyświetleń
3. Zygfryd – reklama pożyczki gotówkowej – 592 tys. wyświetleń
4. Kawa – reklama pożyczki gotówkowej – 519 tys. wyświetleń
5. Szelest – reklama konta oszczędnościowego – 506 tys. wyświetleń
Kanał ING Banku Śląskiego można zasubskrybować na stronie youtube.pl/ingbsk.