Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz PR w Nationale-Nederlanden (wcześniej ING Życie).
Odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę rzecznika prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej. Odpowiadała między innymi za kompleksowy projekt komunikacji PR-owej wokół ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór, który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2013 roku.
Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel. Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Od strony PRowej prowadziła także współpracę z UEFA Euro 2012, realizując między innymi niestandardowy projekt studia na dachu fabryki Wedla, z którego TVP dokonywało transmisji wydarzeń sportowych.
Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Juror konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR
i komunikacji.