W okresie między 16 marca a 30 kwietnia 2009 r. trwa kampania pakietów biznesowych dla klientów z sektora MSP oferowanych przez PKO Bank Polski.
Do końca kwietnia PKO BP prowadzi kampanię promującą pakiety biznesowe dla klientów z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży pakietów oraz umocnienie pozycji PKO BP w tym segmencie..
W kampanii wykorzystywane są następujące media:
Prasa – dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Super Express Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polska The Times) i tygodniki (Przekrój, Wprost, Newsweek). W kampanii trwającej między 16 marca a 19 kwietnia wykorzystane będą wydania główne wymienionych tytułów oraz dodatki tematyczne.
Kampania prasowa nie będzie ograniczała się jedynie do zamieszczania ogłoszeń reklamowych w wymienionych powyżej tytułach. PKO BP będzie także partnerem dodatków poświęconym finansowaniu sektora MSP. Dodatki te będą zamieszczane w: „Pulsie Biznesu” („Pakiety Biznesowe dla MSP”), „Gazecie Prawnej” („Finansowanie MSP”) i w „Dzienniku” („Finansowanie MSP”).
Internet – promocja prowadzona będzie na następujących portalach: Onet, Interia, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, rp.pl, gazetaprawna.pl oraz w sieciach reklamowych IDMnet i BIZONmedia, w których wykupione zostały pakiety SOHO. Kampania w Internecie trwa od 30 kwietnia.
W kampanii internetowej wykorzystane jest targetowanie behawioralne – reklama kierowana jest do osób zainteresowanych tematyką finansowania MSP. W ramach kampanii internetowej bank sponsoruje także (przez 5 dni) dostęp do internetowego archiwum „Gazety Prawnej” – w tym okresie dostęp do niego będzie bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych osób.
W komunikacji wykorzystuje się ogłoszenie prasowe, plakat oraz cztery różne ulotki produktowe. Każda z nich zawiera informacje o innym oferowanym przez PKO BP pakiecie biznesowym – bank oferuje bowiem klientom 4 pakiety biznesowe: Biznes Debiut, Biznes Rozwój, Biznes Komfort i Biznes Sukces, dostosowane do etapu rozwoju przedsiębiorstwa, składające się z precyzyjnie dobranych produktów i usług bankowych. Ulotki oraz plakat eksponowane są w oddziałach PKO BP.
Źródło: PKO Bank Polski