We wtorek, 17 marca b.r. podczas dorocznej konferencji Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Nagrody za działania podjęte w 2008 roku przypadły ING Bank Śląski w kategorii bankowość detaliczna i Raiffeisen Bank w kategorii bankowości dla mikroprzesiębiorstw.
ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz bogatą ofertę. Raiffeisen Bank w bankowości dla mikroprzedsiębiorstw w 2008 roku wyróżniał się przede wszystkim dobrą reklamą i promocją marki oraz dobrą i bogatą ofertą.
II i III miejsce w kategorii bankowość detaliczna przypadło odpowiednio PKO BP i Alior Bank. W kategorii bankowość dla mikroprzedsiębiorstw II nagroda powędrowała do ING Banku Śląskiego, a III do PKO BP.
Nagrody oraz dyplomy wręczał Eugeniusz Śmiłowski, prezes zarządu Pentor Research International.
Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki w minionym roku i odniosły sukces. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców.
Pentor Research International co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w bankowości – w tym roku odbyła się 9 już edycja Konferencji. Lamparty przyznano po raz piąty. W roku ubiegłym został nimi wyróżniony ING Bank Śląski – w kategorii bankowość detaliczna oraz Bank BPH – w kategorii bankowości dla mikroprzedsiębiorstw. Nazwa nagrody odwołuje się do tradycji nadawania nagrodom branżowym nazw zwierząt.
Źródło: Pentor Research International S.A.