PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaRuszyła kampania marketingowa programu asisstance PZU Pomoc

Ruszyła kampania marketingowa programu asisstance PZU Pomoc

Ubezpieczenia 03.03.2009 (13:13)

Rozpoczęła się kampania marketingowa PZU Pomoc, autorskiego programu asisstance gwarantującego szeroki wachlarz pomocy w nieprzewidzianych i trudnych sytuacjach związanych z użytkowaniem samochodu oraz pierwszej oferty handlowej tego programu – PZU Auto Pomoc.

PZU Pomoc dostępna jest w formie: pakietów  do OC i AC w PZU, pakietów usług sprzedawanych niezależnie od ubezpieczenia (PZU Auto Pomoc) oraz doraźnych usług pomocy na telefon.

PZU Pomoc świadczy pomoc o charakterze: technicznym, medycznym, informacyjnym i organizacyjnym.  Dostępna jest przez 24h na dobę, na terenie całej Polski, zarówno dla kierowców ubezpieczonych w PZU, jak i wszystkich kierowców firm konkurencyjnych. Skorzystać z PZU Pomoc, w postaci  doraźnych usług pomocy na telefon mogą również osoby nie posiadające ubezpieczenia assistance.

Oprócz typowych usług asisstance, takich jak holowanie samochodu,  w ofercie PZU Pomoc znalazły się rozwiązania dotąd nie proponowane na rynku. Dotyczą one niewielkich, ale bardzo uciążliwych  sytuacji awaryjnych związanych z użytkowaniem samochodu. Oferta PZU przewiduje  np. dowóz paliwa, gdy go zabraknie, wymianę  żarówek, zmianę koła, naprawę rozładowanego akumulatora czy  otwarcie samochodu z zatrzaśniętymi kluczykami. Zakres usług jest uzależniony od wyboru  pakietu. Pakiet Komfort dodawany jest gratis przy zakupie ubezpieczenia OC i AC w PZU, pakiet Super jest natomiast dodatkowo płatny.

Celem kampanii reklamowej jest budowanie świadomości PZU Pomoc, popularyzacja nazwy i numeru PZU Pomoc, tak aby stały się powszechnie znane, a usługi pomocy (assistance) kojarzone były z PZU, nie tylko w kontekście ubezpieczeń, ale różnego rodzaju doraźnych usług pomocy.
 
– PZU Pomoc jest przykładem nowego niestandardowego podejścia do rynku usług assistance w Polsce. Jest też próbą innego spojrzenia na markę PZU i przybliżenia jej nieco młodszej grupie klientów. Dlatego też w kampanii  PZU Pomoc obok typowych form reklamy, znalazł się szereg mniej typowych elementów reklamy kontekstowej,  skierowanej  do internautów oraz wszystkich klientów PZU i firm konkurencyjnych – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu Grupy PZU.
 
Przesłanie kampanii PZU Pomoc zawarte jest w haśle: ”Pomagamy wszystkim kierowcom, tak żeby nie musieli nic robić sami. Od drobnych awarii po holowanie”.
 
Kampania  reklamowa wykorzystuje kanały informacyjne takie jak: TV, radio, prasę i Internet. Przewidziane są również formy ambientowe.  
Reprezentantem PZU Pomoc jest sympatyczny ekspert PZU Pomoc – Bartek, występujący w reklamach telewizyjnych (TVP, TVN, TVN7, TV4, Polsat) i reklamie prasowej (Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Angora, Auto Świat, Przekrój, Newsweek, Polityka, Tele Tydzień, Oliwia, Murator, National Geographic). W prasie planowane są trzy rodzaje obecności reklamowej: ikonki, advertoriale i wklejka – choinka zapachowa.
 
Kampania PZU Pomoc to również  szereg elementów mniej standardowych. Między innymi, internauci spotkają eksperta PZU Pomoc przekonującego ich do korzystania z usług PZU Pomoc na www.onet.pl, www.interia.pl, ale również na popularnych portalach społecznościowych  np. Nasza Klasa czy komunikatorach takich jak  Gadu-Gadu. Dodatkowo kampania będzie prowadzona w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych.
 
Kierowcy spotkają Bartka również tam gdzie bywają bardzo często – na stacjach benzynowych oraz w garażach centrów handlowych. Większe formy ambientowe są również przewidziane przy popularnych trasach przelotowych.
 
Kampania w mediach rozpoczęła się 2 marca, a aktywności związane z ambientem 16 marca 2009r. Kampanię reklamową dla PZU Pomoc w zakresie kreacji przygotowały agencje Leo Burnett i Arc Worldwide, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink.
Źródło: PZU

assistance pzu 2009-03-03
Redakcja PRNews.pl
Tagi: assistance pzu

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

Who is who

Mateusz Czerniawski

Mateusz Czerniawski

Marketing Manager – Vestor Dom Maklerski Posiada…

Kinga Wojciechowska-Rulka

Kinga Wojciechowska-Rulka

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Kinga…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców