ING Bank Śląski przygotował nowe spoty telewizyjne, w których prezentuje zalety korzystania z Konta Direct w połączeniu z aplikacją ING BankMobile. Reklamy są kontynuacją kampanii „Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim”. To pierwsza kampania reklamowa banku w całości poświęcona pokazaniu, jak proste może być korzystanie z Konta Direct poprzez bankowość mobilną.
Dzięki aplikacjom i internetowi mobilnemu smartfon staje się nieograniczonym źródłem informacji i rozrywki, ale także ułatwia korzystanie z usług finansowych. Użytkownicy stopniowo przekonują się do korzystania ze swojego konta za pomocą urządzeń mobilnych.
Liczba przelewów wykonanych przez klientów ING Banku Śląskiego przez aplikację mobilną wzrosła w ciągu ostatniego roku trzykrotnie. Z badań wynika jednak, że wciąż wielu Polaków nie wykorzystuje możliwości swojego telefonu. Dlatego ING Bank Śląski rozpoczął działania mające na celu edukację klientów niekorzystających z bankowości mobilnej. W pierwszym etapie kampanii, który wystartował w sierpniu, prezentowaliśmy zalety Konta Direct i ING BankMobile w sytuacjach, które mogą nas zaskoczyć każdego dnia – niespodziewany zakup, zapomniana opłata czy konieczność wykonania nagłego przelewu. W kolejnej odsłonie kampanii pokazujemy, jak prosto można to zrobić – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
Aplikacja na telefon ING BankMobile daje szybki dostęp do informacji na temat stanu konta oraz pozwala m.in. na wykonanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, a także spłatę karty kredytowej i doładowanie telefonu. Dzięki niej można szybko znaleźć najbliższy bankomat lub oddział, zastrzec kartę czy skontaktować się z bankiem. Aplikacja na tablety ING BankMobile HD pozwala ponadto m.in. dokonać spłaty kredytu i wykonać przelew z karty kredytowej, oraz lepiej kontrolować swoje wydatki dzięki czytelnemu podsumowaniu w formie wykresów. Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego od momentu udostępnienia została pobrane już ponad 350 tys. razy.
Konto Direct to wielofunkcyjne bezpłatne konto osobiste z dostępem do pieniędzy przez Internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to:
– 0 zł za prowadzenie rachunku (za wyjątkiem wpłat/ wypłat gotówki i przelewów w oddziałach banku),
– 0 zł za przelewy krajowe w PLN przez Internet na rachunek w innym banku w kraju (za wyjątkiem przelewów typu SORBNET, Express ELIXIR),
– 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju,
– 0 zł za użytkowanie kart Visa zbliżeniowa lub Debit Mastercard zbliżeniowa (jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca).
Szczegóły kampanii są dostępne na stronie ING Banku Śląskiego. Spoty można zobaczyć na portalu YouTube.
Tytuł kampanii: Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim
Czas trwania: od 25 grudnia 2013 r. do 2 lutego 2014 r.
Narzędzia:
TV: 30‘ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
Internet: kampania video w największych polskich portalach i serwisach VOD m.in. YouTube, Onet.pl, Vod.pl, Adplayer.pl, Iplex.pl, Ipla.pl, TVNPlayer.pl
Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain
Animacja: Minds up
Zakup mediów: Lowe Media