Klient w zależności od przeznaczenia Przedpłaconej Karty Płatniczej – to znaczy podarunkowa lub do przekazów środków pieniężnych, określi wzór, który chciałby otrzymać. Dodatkowo ma możliwość nanoszenia logotypów firmy na kartach Banku. Co szczególnie istotne, klienci mogą również indywidualnie zaprojektować wzór swojej Przedpłaconej Karty Płatniczej w Citi Handlowy.
„Citi Handlowy niezmiennie utrzymuje silną pozycję lidera na rynku kart przedpłaconych. Jednak miejsce na podium zobowiązuje i dlatego nie ustajemy w poszukiwaniu nowych rozwiązań dla naszych klientów. – powiedział prezentując najnowsze wzory graficzne kart Piotr Lipiński, Dyrektor Biura Produktów Kartowych w Citi Handlowy.
Przedpłacone Karty Płatnicze to doskonała propozycja dla tych firm, które poszukują innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Kartę przedpłaconą przedsiębiorcy mogą wykorzystać jako element programu lojalnościowego nagradzającego, np. wyniki sprzedaży. Przedpłacone karty mogą być także wykorzystywane w programach promocyjnych oraz jako forma przekazu środków pieniężnych, np. przesyłania zasiłku czy wypłaty premii świątecznej.
Klient sam określa liczbę kart, jaką chce wydać, limit na takiej karcie oraz jej datę ważności. Od decyzji firmy zależy także, czy karta przedpłacona będzie zasilana systematycznie czy też będzie zasilona jednorazowo. Dodatkowym atutem przedpłaconych kart płatniczych jest bezpieczeństwo. W przypadku, gdy taka karta zostanie skradziona lub zagubiona zarówno użytkownik karty, jak i firma mogą ją natychmiast zastrzec. Citi Handlowy oferuje swoim klientom przedpłacone karty imienne, bezimienne, karty z numerem PIN lub karty bez przypisanego numeru PIN.