Jesienna kampania ma na celu informowanie klientów o tym, że lokaty terminowe w Fortis Bank i Dominet Bank są jednymi z najkorzystniej oprocentowanych na rynku, a dodatkowo Klienci, bez żadnych dodatkowych formalności, mają szansę na podwojenie oprocentowania. W ten sposób obydwa banki chcą zachęcić przyszłych klientów do założenia takiej lokaty.
W ramach kampanii powstał 15 sekundowy spot reklamowy. Kreację filmu przygotowała agencja Grey Warszawa. Autorami pomysłu są Maciej Orłowski – Senior Art Director oraz Arkadiusz Rączka – Senior Copywriter. Dyrektorzy kreatywni odpowiedzialni za projekt to Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek.
Film został wyprodukowany przez dom produkcyjny Tandem Taren-To. Nad całością projektu czuwała Dorota Biała – Antoniak – Account Director.
Spoty telewizyjne będą emitowane w następujących stacjach: TVP, TVN, TVP3, TV Polsat, TV4 , TVN7, TVN 24, At Media oraz Discovery.