Takie rozwiązanie pozwala oszczędzić cenny czas, który tracony jest na konsultacje podczas zakupów, zarówno przez rodziców, jak i dzieci.
Drugą grupą odbiorców usługi są osoby, które nie posiadają w określonym markecie promowanej w danym momencie formy płatności. Nowa funkcjonalność jest także znakomitym narzędziem dla osób, które w danej chwili nie dysponują odpowiednimi środkami na zakup upragnionego towaru i chcą skorzystać ze wsparcia od znajomych lub rodziny.
Obie te grupy mogą skorzystać z tej wygodnej funkcjonalności zwłaszcza przed świętami, które przyprawiają o ból głowy wszystkich poszukujących odpowiednich i niebanalnych prezentów.
Jak działa usługa „zapłać za mnie”?
Klient marketu po umieszczeniu w koszyku produktu i podaniu danych przechodzi do wyboru płatności i wtedy wybiera opcję „zapłać za mnie”. W kolejnym kroku podaje adres e-mail osoby, która za zakup zapłaci. Bardzo ważnym elementem tej strony jest miejsce na korespondencję do osoby, którą prosimy o dokonanie płatności (np. mamo znalazłem tę bluzę, kup mi ją proszę!).
Osoba, która ma zapłacić za produkt dostaje następnie e-mail z linkiem do strony z podsumowaniem zamówienia i opcją wyboru formy płatności. Po akceptacji zamówienia realizuje płatność, o czym płatnik zostaje powiadomiony stosowną wiadomością elektroniczną.
Osobny mail informujący o zrealizowaniu przez market zamówienia i wysłaniu produktu kierowany jest do osoby zamawiającej.
Bluemarket.pl – zaprasza do działów z prezentami, wśród których poleca zabawki i gry elektroniczne, pióra, wizytowniki oraz markowe perfumy dla niej i dla niego.
Usługa wdrożona została przez Blue Media, jako pierwsza tego typu forma płatności w obszarze e-commerce.