Ideę płatności zbliżeniowych MRM Worldwide przedstawiła na stronie internetowej poprzez kilka mini gier, których celem jest uzmysłowienie ile czasu może zająć wykonanie prostych czynności. Gracz musi w jak najkrótszym czasie między innymi otworzyć paczkę, znaleźć częstotliwość stacji radiowej, rozpakować walizkę. Finałem zabawy jest przeprowadzenie transakcji w wysokości 20 złotych poprzez terminal PayPass.
Poza grą strona oferuje szereg informacji, które są istotne dla przyszłych i obecnych posiadaczom kart MasterCard® PayPass™ i Maestro® PayPass™. Autorzy wyjaśniają zarówno sposób w jaki ten system działa, sposoby zabezpieczeń, a także przydatne informacje dotyczące banków, które wydają nowy rodzaj karty jak i miejsca gdzie można nimi płacić.
Płatności w technologii MasterCard®PayPass™ MasterCard Europe wprowadził na polski rynek już w grudniu 2007 roku. Od tamtego czasu płatności zbliżeniowe stale przyczyniają się do poszerzania sieci akceptacji płatności bezgotówkowych i sprzyjają popularyzacji kartowych transakcji niskokwotowych. Na świecie jest już 37 milionów kart kredytowych MasterCard PayPass i debetowych Maestro PayPass i są one akceptowane w ponad 122 000 miejscach sprzedaży, a technologia płatności zbliżeniowej opracowana przez MasterCard działa lub jest wdrażana w 24 krajach.