Klienci korzystający z przelewów zagranicznych powinni pamiętać o obowiązkach wynikających z Ustawy Prawo Dewizowe (m.in. konieczności podania tytułu płatności oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających ten tytuł o ile wartość przelewu jest równa lub wyższa od równowartości 10 000 EUR). Więcej informacji o Ustawie Prawo Dewizowe (http://www.mf.gov.pl/_files_/informatory/nowe_przepisy/u020727.doc)
Bankowość internetowa Deutsche Bank PBC
Wprowadzony w roku 2002 serwis bankowości internetowej i telefonicznej Deutsche Bank PBC jest bezpłatny. Korzystać mogą z niego wszyscy Klienci posiadający w banku jedno z kont osobistych, znajdujących się w ofercie Banku.
Za pośrednictwem DB Internet Klient ma możliwość:
· uzyskania informacji o saldzie rachunku (w tym o wszystkich kontach prowadzonych w ramach rachunku),
· uzyskania informacji o operacjach na koncie osobistym (można wydrukować historię operacji nawet do 90 dni wstecz),
· założenia lokaty terminowej (ze środków dostępnych na koncie osobistym / w przypadku lokat zakładanych prze Internet
oprocentowanie depozytów jest podwyższone o 0,25%.)
· zerwania lokaty i przelania środków na wskazany rachunek,
· wykonania zlecenia przelewu bezgotówkowego w ramach Deutsche Bank PBC S.A. oraz do innych banków krajowych (bezpłatnie)
i zagranicznych,
· dokonania przelewu do ZUS i Urzędu Skarbowego,
· obsługiwania zleceń stałych – definiowanie, zmiana, anulowanie, realizacja
· uzyskania wszelkich informacji o transakcjach wykonanych kartami płatniczymi Banku.