Od początku funkcjonowania mBanku najważniejszym jego celem jest zaspokajanie potrzeb i spełnianie oczekiwań Klientów. Dzięki temu mBank zyskał opinię banku przyjaznego, wygodnego i innego niż wszystkie, którego bardzo korzystną ofertę można z pełnym przekonaniem polecić znajomym.
Najnowsza promocja adresowana jest do Klientów mBanku, którzy w okresie od 6 września do 30 listopada br. będą rekomendować ofertę mBanku znajomym. To kolejna okazja do współpracy mBanku z najbardziej aktywnymi Klientami, którzy polecając swój bank mają możliwość zdobycia nagród – kubków i plecaków.
Aby otrzymać mBankowy kubek, trzeba namówić na korzystanie z mBanku 2, 3 lub 4 nowe osoby, które do 30 listopada złożą wniosek o otwarcie rachunku. Plecak dostanie ten, kto powiększy liczbę Klientów mBanku o 5 znajomych. Regulamin promocji, dostępny na stronie mBanku, określa również zasady fair play obowiązujące uczestników.
http://www.mbank.com.pl/promocje/mbank_znajomosci/flash.html
Nagrodzeni Klienci dostaną nowe kubki zaprojektowane specjalnie z myślą o trwającej promocji.
W minionych latach mBank, w ramach programu Members get Members, organizował mBank Pustelnik Trophy, gdzie nagrodą główną był udział w wyprawach prowadzonych przez Piotra Pustelnika – podróżnika, himalaisty, zdobywcy jedenastu ośmiotysięczników.
Dzięki trzem pierwszym edycjom udało się pozyskać 43 tys. nowych Klientów.
– mBank Pustelnik Trophy – przyciągnął 6 tys. uczestników, którzy pozyskali 8 tys. nowych Klientów,
– mBank Pustelnik Trophy II – przyciągnął 7 tys. uczestników, którzy pozyskali 25 tys. nowych Klientów,
– mBank Pustelnik Trophy III – przyciągnął około 7 tys. uczestników, którzy pozyskali około 10 tys. nowych Klientów.
mBank ma już 678 tys. Klientów, którzy otworzyli przeszło 831 tys. rachunków.