W ramach podpisanej umowy WebService odpowiedzialny będzie m.in. za:
– utrzymywanie, modyfikowanie i rozwijanie istniejących serwisów Banku
– rozbudowę portalu wewnętrznego Banku
– przygotowywanie prezentacji multimedialnych
– doradztwo w zakresie rozwoju serwisów intranetowego i internetowego
– Rozpoczęcie współpracy z Fortis Bankiem to kolejny sukces naszej firmy w tym roku. Jest to wynik przyjętej przez nas długofalowej strategii rozwoju w ramach Grupy SOLIDEX, w której budujemy kompetencje w zakresie wdrażania rozwiązań portalowych dla branży finansowej i telekomunikacyjnej. Jesteśmy jedną z wiodących firm nowych technologii na rynku i pozyskanie takiego Klienta, jakim jest Fortis Bank, to kolejny dowód na prawidłowo obraną strategię rozwoju naszej firmy – mówi Członek Zarządu WebService, Łukasz Szymula.
– Praca z takim Klientem to wyzwanie i duża odpowiedzialność – mówi Tadeusz Fuchs, Senior Project Manager WebService. – Firmy z sektora finansowego to bardzo wymagający Klienci. Kładą duży nacisk na wiarygodność przekazywanych informacji do odbiorcy końcowego i wysoką jakość komunikacji wewnętrznej. Niemniej ważne są zagadnienia związane z bezpieczeństwem – mówi dalej Tadeusz Fuchs.
WebService (www.webservice.pl) jest czołową firmą nowych technologii, należącą do Grupy SOLIDEX (www.solidex.com.pl) – jednej z wiodących spółek IT w Polsce. WebService dostarcza strategiczne i technologiczne rozwiązania z zakresu nowych technologii, w tym w szczególności: portale korporacyjne, systemy zarządzania treścią, rozwiązania wspierające marketing i sprzedaż (e-marketing, e-commerce) oraz analizy i doradztwo. WebService zrealizował do tej pory ponad 300 projektów marketingowych, konsultingowych i technologicznych, obsługując między innymi: AIG PTE, Amplico Life, Citibank Handlowy, Grupa Żywiec, Grupa Maspex, ING Lease, McDonald’s, Michelin, Microsoft, Multibank, Panasonic, Pekao S.A., PTC Era, Rettig Heating, Unilever i Tchibo. WebService działa od 1996 roku i jest laureatem 20 nagród i wyróżnień w konkursach branżowych.