Nowopowstała strona www.mastercard.pl została opracowana w taki sposób, aby odpowiadała na oczekiwania polskich użytkowników kart. Strona zawiera szereg informacji, które w bardzo przystępny sposób pozwalają konsumentom wybrać odpowiedni i dostosowany do ich indywidualnych potrzeb i stylu życia, produkt. W pierwszej kolejności internauci mogą wybrać właściwy dla ich potrzeb rodzaj karty: debetową, kredytową, przedpłaconą lub biznesową, a następnie mogą zdecydować się na konkretną kartę z oferowanych przez system płatniczy MasterCard. Na stronie, konsument może w szybki sposób przejrzeć także zestaw praktycznych porad dotyczących płatności bezgotówkowych, jak np.: informacje o całościowych opłatach rocznych, jak wygląda sieć akceptacji karty na świecie, czy też w jaki sposób zabezpieczyć się przed wszelkimi oszustwami.
Specjalnie dla posiadaczy kart płatniczych systemu MasterCard powstała także zakładka zawierająca wyszukiwarkę bankomatów akceptujących karty ze znakami MasterCard®, Maestro® lub Cirrus®. Na tej stronie, w ciągi kilku sekund, użytkownik może wybrać najbliższy bankomat z sieci ponad 900.000 bankomatów, znajdujących się w ponad 120 krajach na całym świecie. Jest to bardzo praktyczne rozwiązanie dla osób, podróżujących za granicę. Mogą one sprawdzić jeszcze przed wyjazdem, w którym miejscu będą mogły skorzystać z wypłaty bankomatowej podczas podróży.
Na stronie można znaleźć również numer pomocy w nagłych wypadkach we wszelkich sprawach związanych z kartą. Pod tym numerem posiadacz karty może uzyskać informacje co zrobić w przypadku utraty lub kradzieży karty, awaryjnej wymiany karty, awaryjnego podjęcia gotówki czy też informacje związane z samym rachunkiem. Dzwoniąc na bezpłatną, globalną infolinię, użytkownik możne liczyć na konsultanta, mówiącego w jego języku, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
W najbliższym czasie strona zostanie rozbudowana o informacje o planowanych i realizowanych na polskim rynku promocjach, skierowanych do posiadaczy kart wydanych w systemie płatniczym MasterCard.
Nowa strona internetowa MasterCard: www.mastercard.pl powstała z myślą o rosnącej liczbie użytkowników plastikowych pieniędzy. Ma za zadanie w przystępny i klarowny sposób pomóc w zrozumieniu sposobu działania kart płatniczych i korzyści z nich płynących nie tylko tym, którzy na posiadanie karty dopiero się decydują, ale także tym dla których karta stała się już jednym ze stałych elementów płatniczych, ale nie wykorzystywanym w najbardziej dla nich korzystny sposób. „Liczba posiadaczy kart płatniczych z logo MasterCard®, MasterCard Electronic®, Maestro® oraz Cirrus® w Polsce na koniec II kwartału br. sięgnęła ponad 5,5 mln osób, natomiast rynkowe tendencje wskazują, że liczba nadal rośnie” – powiedział Wiesław Federowicz, Dyrektor Generalny przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.
PRNews.plWiadomościAktualnościPrzedstawicielstwo MasterCard Europe w Polsce uruchomiło polską stronę internetową www.mastercard.pl
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …