Akcja skierowana jest do przedstawicieli kadry kierowniczej organów administracji państwowej i samorządowej, instytucji budżetowych oraz agencji rządowych i pozarządowych, które są zainteresowane korzystaniem z bezgotówkowej formy rozliczeń płatności służbowych. Celem akcji jest poinformowanie odbiorców mailingu o nowym produkcie BGK oraz wzmocnienie wizerunku banku, obsługującego sektor finansów publicznych.
TBWA\DATA SOLUTIONS odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii akcji, kreację materiałów związanych z lansowaniem nowego produktu oraz obsługę akcji. Jednym z podstawowych zadań agencji w ramach przygotowania projektu jest budowa aktualnej bazy danych potencjalnych odbiorców nowego produktu BGK. W ramach prac nad przygotowaniem bazy dla BGK, agencja korzystała z własnej aplikacji DataScope Complementor™. Aplikacja ta umożliwia efektywne tworzenie baz własnych Klientów, na podstawie analizy i weryfikacji danych pozyskanych ze źródeł wtórnych oraz z bazy Klienta.
Głównym nośnikiem komunikacji jest zindywidualizowany pakiet mailingowy i bezpośredni kontakt telefoniczny, podczas którego weryfikowane są potrzeby oraz możliwości potencjalnych Klientów BGK.
Akcja w pierwszej kolejności obejmie zasięgiem centralne urzędy zlokalizowane głównie w Warszawie, a następnie zostanie rozszerzona na całą Polskę.
Osoby zaangażowane w projekt po stronie Klienta:
Rafał Jesswein – Bank Gospodarstwa Krajowego
Monika Jankowska – Bank Gospodarstwa Krajowego
Osoby zaangażowane w projekt po stronie Agencji:
Justyna Lipczyńska – Account Manager
Julian Świetlicki – Dyrektor Kreatywny
Marek Kosakowski – Head of Client Service & NB Dept.
Paweł Kyć – Strategic Manager