Aż 85 procent klientów, z którymi rozmawiali telemarketerzy Hestii Kontakt, zadeklarowało zadowolenie z poziomu obsługi, jaką zapewnili im agenci podczas zawierania umowy ubezpieczeniowej. Między innymi tę miłą informację przyniósł realizowany przez Hestię Kontakt projekt „Potencjalny klient”, prowadzony od początku ubiegłego roku. Obejmuje on swym zakresem tych klientów, którzy poprzez infolinię zgłosili chęć wykupienia ubezpieczenia majątkowego. Kontaktują się z nimi telemarketerzy, aby upewnić się, czy klient jest zadowolony z obsługi i dowiedzieć się, czy skorzystał z oferty ubezpieczeniowej Hestii.
Sprawdź także:
26.11.2024 (07:09)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: 30 proc. Polaków uważa, że ceny w Black Friday są dużo niższe od tych w ciągu roku
Ostatni piątek listopada, znany jako Czarny Piątek, to czas promocji w sklepach i symboliczny początek …
25.11.2024 (13:54)
– informacja prasowa
Badanie Banku Millennium. Black Friday: co kupimy i jak zapłacimy
Tegoroczny Black Friday rozegra się w internecie. Kupimy głównie ubrania, buty, sprzęt RTV/AGD, kosmetyki i …
25.11.2024 (13:43)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski i KUKE wspierają transformację energetyczną
PKO Bank Polski i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały aneks do umowy ramowej. Dzięki …
25.11.2024 (06:46)
– informacja prasowa
Revolut ujawnia plany na 2025 rok: bankomaty, kredyty hipoteczne i asystent AI
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i aplikacja, z której korzysta ponad 50 milionów klientów na …
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …