Informacja o tym produkcie będzie dostępna w blisko 700 supermarketach Tesco, a klienci będą mogli składać wnioski kredytowe przez telefon lub Internet. Tesco ma nadzieję, że dzięki zastosowaniu swoich wartości i konkurencyjnej polityki cenowej, brytyjskie gospodarstwa domowe zdobędą prostą alternatywę w stosunku do skomplikowanych kredytów oferowanych na rynku.
Tesco planuje również rozszerzyć swoją działalność w oparciu o popularny serwis zakupów internetowych Tesco.co.uk. Strona internetowa detalisty cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego takie działania powinno przyciągnąć wielu nowych klientów. Tesco Personal Finance pozyskało większość obecnych klientów dzięki ulotkom rozdawanym w supermarketach. Teraz firma ma nadzieję, że podobny mechanizm akwizycji i sprzedaży krzyżowej zadziała również w Internecie, zmniejszając przy okazji koszty akwizycji. Już teraz jedna osoba na dziesięć odwiedzających stronę Tesco zagląda na strony finansowe.
Dział finansów osobistych Tesco uruchomiono w 1997 roku i prowadzi obecnie ponad 4,2 mln kont osobistych.
Paulina Potyra, PRnews.pl